ÄNGLA MÄNNISKOR Beskrivning av olika sorter

Jag har en beskrivning av de olika sorters änglar som är inkarnerade i människokroppar. Nu är ju detta uppradat o lite "fyrkantigt" och givetvis finns det överlappningar….
men det förklarar varför vi är som vi är och varför andra är som dom är…..
Sedan kan man säkert göra en sådan "lista" över stjärnmänniskor….
med ljus och kärlek Mariann

Tack snällla Ave-Solis.. Mycket fin och tänkvärd information. Ska läsa igenom den . Tack :-) Kram och ljus MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Varsågod!
med ljus och kärlek till en ängel
från en annan
Kram Mariann
Ser att textdokumentet är jobbigt att läsa,
ser om jag kan få in det här precis som de andra … Hepp det går inte bra alls…
varför kan man inte bifoga word tro…
sedan är det ofta server error här elelr?

Tack för att du vill delge dig av denna information. Ska läsa den.
Tack så mycket, en jätte intressant läsning. Kram på dig

Var har du hittat denna information??
Undrar lite om de väsen som finns i ljusetsdimension som ej har vingar. Kan de vara änglar? De som hjälper oss till den här inkarnationen?
Devor tror jag du menar då, de är mer skapande än änglar ju!
Och de är definitivt med under skapandet av barn!! fast en del upplever även devor med "vingar". Vingarna är mer att energidströmmen runt de går uppåt/neråt. Ska se om jag hittar bilder….
OPAL:
Jag är knuten till Den Gyldne Cirkel i Danmark, i "folkmun" också kallad änglafarmen
Jag är utbildad av Asger Lorentsen i hjärtehealing och Andlig terapi också kallad Healingsterapi. Dessa erfarenheter har han gjort sig i sin forskning omkring människans inre väsen och hans fru Yvonne Wassini är clairvoyant och de har forskat tilsamans omkring detta. Eftersom det inte finns någon info om sådant, saknas det mycket för att hjälpa oss alla inkarnerade änglar.
Fler av oss hjälps inte av affirmationer och positivt tänkande utan de felsta av oss hänger kvar och då kommer just detta de dom förmedlar på DGC Birkemosegård som gården heter också mycket väl tillpass! DGC ligger ca 5 mil från Helsingör.
Asger Lorentsen är Nordens största andliga esoteriska författare, tyvärr känner ytterst få svenskar till honom. Tyvärr är ju böckerna han skrivit ett 15 tal på danska och några 5 st tror jag är översatta till engelska.
Undras det mer är det bara att fråga 
Med ljus och kärlek Mariann
http://www.dengyldnecirkel.dk/ ifall man är allergisk mot danska finns det en englesk version om man letar….
Varsågoda ALLA och kram på er ALLA!
//mariann

Var kan jag hitta din beskrivning?

Under vilken rubrik?
Min beskrivning finns i detta inlägg helt överst i en gråaktig ruta med textfil skrivet under sig…
Vad för åtgärder kan vidtas för de individer som inte är hjälpta av affirmationer och positivt tänkande?
De som inte går frigörelsens väg blir inte hjälpta av affirmationer odyl, det hjälper en bit men inte på långa vägar ända "fram". man måste gå in i hjärtat, hjärtemeditationer.. himla svårt å säga vad man bör göra….
Skulle nog vilja säga att tjäna mänskligheten är den största biten att komma över sitt eget lidande…de som går invigningsvägen, hjärtatsväg, Mariavägen de måste tillslut erkänna att de är här för jorden/mänsklighetens skull. faast det gör man ju när det är dags.. när man är mätt på å "lida". När lidandet skapat det hjärtedjup den ska . När x antal blad ör öppna i hjärtchackrat….
Åååå det blev djupt ser jag…. men va fasen man är ju esoteriker ju…. take it or leave it!
med ljus och kärlek Mariann
För ett tag sedan så stod jag vid bussen och väntade då en mamma med hennes lilla pojke kom gåendes.
Jag blev så fascinerad och dragen till pojken och jag har verkligen problem med barn brukar inte gilla dem eftersom de alltid ska se på mig och få min kontakt brukar förklara det med att jag själv har ett stort barn inom mig eller att grejen att jag blev mobbad är orsaken.
Jag såg inga fel på honom så sett men jag blev kär i honom direkt. han kom fram med den gnistrande blick och började prata sitt få ordiga språk medan mamman stod skenant flera meter bort och tycktes inte gilla att han tog kontakt eller likande.
Men hon uttryckte sig raskt att hon blev chockad över att jag förstod vad han sa eftersom ingen annan gjorde det.
Så idag när jag var påväg hem så¨står han där vid gångbanan och håller i en tallrik korvstoganof medan han kollar sig omkring i rent lugnt och sansat tillstånd. Och den där kärleken jag kände kom tillbaka. skulle in men kunde inte låta bli och vända mig och och titta på honom. ett barn som många inte förstår sig på och ofta får problembarn utmärkelse. men oj vad jag gillar honom utan att knappt verkligen känna honom. jag stod där och väntade tills jag såg att han höll sig kvar och inte gick någonstans eftersom jag inte ville att han kom bort, det hade varit hemskt.kände verkligen en beskyddar roll och som om jag ville ge honom kärlek fast jag knappt pratat med honom. bara stod där och tittade till honom. Jag tror han är ett kristallbarn. eller?
Vilken intressant läsning, tack!
Det lustiga var att jag verkligen kände igen mig i beskrivningen av Marias Änglar men det är det nog många som gör. 
"Låt själen vara fri"
Mariann,
Det håller jag verkligen med dig om!
"Låt själen vara fri"
Finns det något liknande om Stjärnmänniskor? Vore väldigt intressant!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
jag har för mig att det kan finnas på utomjordiskt.ifokus något om stjärnmänniskor, inget härinne vad jag vet
#25 Jag letar, tack! :)
Medarbetare på Chihuahua
när jag använde sökfunktionen fanns det en hel del skrivet på olika ifokussidor. Det här en extern länk om stjärnmänniskor
Tack Karin! Detta var hur intressant som helst 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Väldigt spännande, tack!!
Medarbetare på Chihuahua

Inne hos Mariann på Andlig utveckling iFokus finns det en rubrik för stjärn och änglamänniskor, kolla därunder om det inte finns fler artiklar.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Men hallå Mariann, bara för att man får hjälp av en ängel på ett påtagligt och kanske långvarit sätt behöver detta inte innebära att man ÄR en inkarnerad ängel själv. Änglarna är ju till för att hjälpa Människor - varför skulle de hjälpa änglar som fallit ner i människoinkarnation?
Det innebär säkert en nödvändig träning av människan till större kvaliteter men innebär säkert också att man får hjälp för att bli av med de orenheter som grumlar ens eget omdöme om andliga ting, vilket på ett sätt är pinsamt och egentligen onödigt.
Det står ju i den beskrivning som du så vackert och hjälpsamt gett oss just änglamänniskor. Det tolkar jag som människor som vandrar med änglahjälp (ev devahjälp ifall graviditet föreligger).
Precis samma inlägg som föregående vill jag göra för detta om stjärnmänniskor. Onödigt är det att identifiera sig för mycket med den hjälp man får så man glömmer bort att man är en Människa bland Människor och börjar fantisera att man är en ängel från Sirius. DET är utflippat! Se här ordförklaring från PARANORMAL:
Stjärnmänniskor eller Starpeople är en ganska ny företeelse. De sägs finnas här för att hjälpa Jorden och Jordens människor att hitta rätt igen. Den moderna människan har kommit på kollisionskurs med Gaia och naturen. Därför har Jordens livsandar kallat på hjälp. Hjälpen kommer framför allt ifrån änglar. Stora änglaskaror har ryckt in och låtit sig inkarneras i människokroppar. Deras enda uppgift är sedan att hjälpa, informera och lära människan hur hon skall leva i harmoni med Jorden. Denna hjälp kommer även ifrån annat håll som t.ex. andra planeter men i detta fallet så är det i huvudsak för Jordens skull och inte för den inkarnerades skull. Vår jord håller just på att befolkas av mycket visa varelser och bli inte förvånad om många oväntade lösningar dyker upp. Det är det de är här för. Stjärnmänniskor har sin ursrpungliga vistelse bland sjärnorna någonstans i universum. Där av namnet. Just du kanske är en stjärnmänniska. Då vet du varför du är här.
# 27 - 48 poäng fick jag……..