God morgon 6/3
Tjillevippen på er 
Det är tyst, tyst, överallt och alla sover den sömn som kroppen behöver.
Det är endast postbilen som hördes för ett tag sedan efter våran gata. Lite senare än normalt 
Droppa ni in här eftersom och skriv och njut och var den du vill vara 
/kram Spanaren
Godmorgon Spaneren och alla andra 
En stilla stund med en mugg te och låg musik i bakgrunden, skönt med en stund i ro innan familjen vaknar.
Här är det -20 och solen börjar visa sig, underbart vackert !
Det blir en fin dag.
Godmorgon .
Varit uppe en stund och plockat o fixat på övervåningen. Idag är det städning på schemat.
En underbart solig fin dag ca -11 men om ett par timmar har jag förhoppningsvis en 15-16 + på baksidan. Då ska jag passa på att ta en paus med en kopp kaffe ute i solen. Nä nu har den late vaknat och vill ut och lyfta på benet, så jag får ta en liten promenad.
Ha en underbar dag allihop

God morgon på er!
Här har vi också sol och blå himmel, en vacker rofylld morgon.
Nu ska jag dricka en andra mugg kaffe och frysa in kakor som jag bakade i går kväll.
Så blir det att handla och fram emot kvällen kommer en väninna på besök, vi har inte setts på ett tag så det blir mycket prat om vad som hänt sen sist.
Önskar er alla en fin lördag!
Kram/ Toyan
Vi ska ge oss iväg till Stockholm för att hämta lite möbler hos min svåger! :) Vi hörs säkert framåt kvällen!
Tänk lite extra på oss nu när vi är ute på vägarna! Skicka gärna lite positiv energi också om nån har lust, det behövs alltid!
Kram Anna
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
God morgon alla sköna, här är det kallt -16 solen skiner och det är så vackert.
#4 Tänker på dig och alla andra som är i trafiken idag.
kram
god morgon
Det är så himla kallt på mornarna nu. -29 igår och -27 idag. Men solen skiner så det blir varmare för var minut som går
Ha en fin dag alla
Go förmiddag
Kalla nätter och varma dagar,ja det är mars månad det.
Verkar bli en solig dag.
Ha en bra lördag alla.
God morgon!
När jag gjort lite göromål innomhus tänker jag sätta mig ute i solskenet med kaffemuggen. Det är så soligt och fint idag!
Ha en fin dag ni också!
Godmorgon allihop!
Härlig morgon med vackert väder…
Önskar er alla en härlig lördag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon på er!
När jag vaknade var det strålande sol ute och - 13,8 gr ute.
Blev helt klubbad av allergitabletten jag tog i går, sov till kl var över 10 i dag. Men jippi klådan är borta, underbart säger jag.
Önskar er alla en underbar lördag och njut av livet! 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

God förmiddag!
Här är det oxå ett fantastiskt vårväder och jag ska ge mig ut nu med kaffemuggen jag med.
Lite tung i huvudet men det är väl allt snor som samlats därinne…
Lilltjejen ska på kalas och var lite orolig att hon skulle missa Andra chansen i melodifestivalen så jag fick lova att hämta en kvart innan…
.
Spanis, skönt att se att du är på benen igen
.
Kram kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#11 Tack Elpida, men jag var blöt i svett när jag var in till staden och handlade. Inte frisk men på benen
Krya på dig själv vännen