Healing iFokus

Healing

Etikett: änglar
Läst 766 ggr
Elpida
0

Vem vill ta emot mina änglar?

På onsdag får jag besök av Indianias änglar - och nu verkar det vara tjockt att skicka dem vidare.

Är det någon som inte blivit tillfrågad och fortfarande skulle vilja änglabesök? De kommer till er den 27/2 och lämnar den 4/3. Hör av er till mig, kanske har ni fler bekanta som skulle uppskatta änglarna?

Kram och tack!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

Har du tittat i Änglatråden, tror det är två du kan fråga där? Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

carip
0

Jag vill ha om ingen annan är före!

casandra70
0

#0 jag har pmat dig o tar gärna emot dem:-)

Indiania
0

Puttar fram ! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Alicja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill du välkomna mina änglar den 28 februari t.o.m den 5 mars? Skriv till mig. Kram

carip
0

Jag vill!

casandra70
0

Jag blev erbjuden elpidas änglar via pm häromdagen,o om du ser detta så hör gärna av dig! skickade namn,adress o mejl som du skrev,men vill gärna få bekräftat!!

carip
0

Tyvärr är jag bortrest den 5/3 (min kurs hos Terry Evans) så jag kan inte ta änglarna då! Hoppas nån annan hoppar in..

casandra70
0

#5 jag tar gärna dina änglar om inte elpida hör av sig,för jag skulle få hennes den 27/2 men har ej hört något eft att jag skickade över min mejl o namn mm..din sajt är inte aktiverad så kunde ej pma dig!

Elpida
0

Hej Casandra

Ber om ursäkt, men jag har haft lite datorstrul i helgen hemma så jag har inte kunnat svara. Jag har mailat dig idag och hoppas att du fortfarande är intresserad. Har du tackat ja till Alicija så får du gärna höra av dig snarast så att jag kan försöka hitta någon annan.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

casandra70
0

#10 det är ok:-) har pmat dig o tar dem gärna,ska bli spännande detta.

kicki7
0

Vem välkomnar mina änglar som anländer den 14 mars