Healing iFokus

Healing

Läst 1455 ggr
Indiania
0

Dra ett Änglakort

Eftersom denna länken kommit upp igen så gör vi en ny till denna sida.

http://anglastugan1.webnode.com/dra-ett-anglakort-/

" Var nära naturen - var när dig själv "

Indiania
0

Träning av din kropp är viktigt för ditt välmående, lugn och mentala förmåga just nu.

Fysiska rörelser gör att du får mer energi och vitalitet vilket gynnar dig på många sätt. Mår du bra så är du mer positiv och mer öppen för kreativa idéer. Yoga eller liknande träning renar och förstärker dina chakran samt stärker kroppen på ett mjukt sätt.

Tycker du att du inte har tid så tänk en gång till. Med planering och vilja så hinner du vårda din kropp. Du kommer att uppskatta din ökade energi när du har kommit igång med träningen

Detta kort stämmer bra de. Har slarvat me qi gong nu ett tag.

korseett
0

En lycklig förändring eller tilldragelse kommer att ske i din familj. Du kommer att gå igenom en anpassningsfas för att förbereda dig för denna händelse. Det kanske kommer att kännas kaotiskt och ställa till oreda i ditt liv men var försäkrad om att detta är en del i en process som kommer att mynna ut i något bra och positivt.

Den nya situationen kan leda till rättframma och uppfriskande diskussioner som rensar luften. Känslorna känns äkta och ärliga och då allt lagt sig så kommer du att förstå dig själv och din familj bättre.

En ny positiv tid väntar på dig och din familj

Spännande!

Hoppfull
0

Du är i slutet av en period i ditt liv. Du kan känna dig ledsen för att ta en tid i ditt liv är över. Det är inget fel att känna så utan tillåt dig att sörja en tid. Så småningom kommer denna känslomässigt jobbiga period ge dig nya insikter som hjälper dig till nya möjligheter i livet.

En god hjälp att gå vidare kan vara att skriva dagbok eller dikter, prata med pålitliga vänner osv. Huvudsaken är att du inte fastnar i självdestruktiva tankar och bitterhet. Allt man går igenom i livet är det någon mening med. Ju mer du kan bearbeta dina känslor desto friare kommer du att känna dig sen.

Det var intressant… det kortet skulle ha stämt bra för ett tag sedan men nu Obestämd Kanske går man igenom faser undermedvetet som man märker av först efteråt.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Spanaren]
0

Det väntar nya möjligheter och förändringar i ditt liv! Du har känt en längre tid att du vill gå framåt och är redo att ge dig i kast med nya utmaningar.

Men det finns ingen anledning till brådska. Bida din tid och låt naturen ha sin gång. Den kommande förändringen är oundviklig. Det kommer att ske då tiden är mogen. Du kommer att få tecken och hjälp att gå framåt. Ge noga akt på dina drömmar och tankar den närmaste tiden.

Vi änglar vakar över dig och hjälper dig framåt.

Spännande och änglarna var nyss på besök hos mig så vem vet vad som ska hända. 3 önskningar fanns i kuvertet så … Flört

liwa
0

Du är i slutet av en period i ditt liv. Du kan känna dig ledsen för att ta en tid i ditt liv är över. Det är inget fel att känna så utan tillåt dig att sörja en tid. Så småningom kommer denna känslomässigt jobbiga period ge dig nya insikter som hjälper dig till nya möjligheter i livet.

En god hjälp att gå vidare kan vara att skriva dagbok eller dikter, prata med pålitliga vänner osv. Huvudsaken är att du inte fastnar i självdestruktiva tankar och bitterhet. Allt man går igenom i livet är det någon mening med. Ju mer du kan bearbeta dina känslor desto friare kommer du att känna dig sen.

Ja för mig stämmer just det här. Fick lite att fundera över.

bitterhet och destruktiva tankar är precis vad som har börjat ploppa upp och det gäller att försöka tänka positivt. Även om det ibland är svårt.

sorgblot
0

En ny romans är nära förestående. Antingen med en ny partner eller så blir det en nytändning i ditt nuvarande förhållande. Var beredd att öppna ditt hjärta för att ta emot och ge kärlek. Du måste försöka uttrycka dina känslor och kärlek mer mot din partner. Om du är öppen med dina känslor så kommer du att få mångfalt tillbaka.

Trivs man med sig själv och livet så har man lättare för att ta till sig kärlek. Vill du träffa en ny kärlek så vill jag uppmuntra dig att söka dig ut bland människor. Gå en kvällskurs, börja på gymnastik, besök kaféer etc. Ju mer du aktiverar dig och trivs med livet desto varmare och starkare energi får du.

Ja kanske det, men det är svårt när man inte mår psykiskt bra..

storost
0

Det är dags för dig att tänka mer på dig själv. Unna dig en avslappnande behandling t.ex. massage, ett skönt karbad eller fotbad. Du har gett mycket till andra ett tag och känner dig trött och sliten. Försök prioritera om ditt liv så du får en dag för dig själv då och då. Du kommer att känna dig gladare och mer positiv vilket kommer att gagna både dig själv och andra i din närhet. Tänk på att inte bränna ljuset i båda ändarna. Var rädd om dig! Du har så mycket att ge till andra då du själv mår bra och är utvilad!

Det känner jag inte alltid, men ibland är jag trött och sen behöver jag ladda mina batterier.

Vänliga hälsningar Stephan

min egen hemsida.

[Spanaren]
0

Klockan är slagen - det är dags att ta itu med det du länge dragit dig för. Tiden är mogen för att slutföra de projekt som du skjutit på framtiden. Det kan gälla allt från att rensa upp i förrådet till att äntligen ta bladet från munnen och säga det du länge har velat säga i en viktig fråga.

Det är dags att ta sig själv i kragen eller ge dig själv en spark i baken. Ju längre du väntar desto motigare kommer det att kännas.

Varför inte göra det nu? Skjut inte upp till morgondagen det

……………………………………………………………………………….

Klockrent /kram Spanaren

sorgblot
0

Mja kanske kan stämma..

Indiania
0

Jag kommer med ett glädjande besked. Du kommer att få de pengar du behöver. Oroa dig inte! Dina ekonomiska problem kommer att lösa sig.

Låt inte bekymmer över pengar tynga ditt sinne alltför mycket. Har du bara tillit och tro på att det kommer att lösa sig så blir det så. Du kommer att få hjälp på ett oväntat sätt med dina ekonomiska bekymmer.

Ibland har du en förmåga att ta ut oro i förskott. Om du försöker leva i nuet och inte tänka så mycket framåt så är mycket vunnet. Det finns ett sant ordspråk som säger:

"Ta dagen som den kommer,
morgondagen vet du ingenting om"

Det tackar jag för!Glad

[Spanaren]
0

Jag kommer med ett glädjande besked. Du kommer att få de pengar du behöver. Oroa dig inte! Dina ekonomiska problem kommer att lösa sig.

Låt inte bekymmer över pengar tynga ditt sinne alltför mycket. Har du bara tillit och tro på att det kommer att lösa sig så blir det så. Du kommer att få hjälp på ett oväntat sätt med dina ekonomiska bekymmer.

Ibland har du en förmåga att ta ut oro i förskott. Om du försöker leva i nuet och inte tänka så mycket framåt så är mycket vunnet. Det finns ett sant ordspråk som säger:

"Ta dagen som den kommer, morgondagen vet du ingenting om"

Jag hoppas och jag tror Flört

sorgblot
0

Lev livet och ha kul! Umgås med dina vänner och odla fritidsintressen. Låt inte arbetet och vardagens plikter sluka all din tid och energi.

Unna dig att göra sådant du tycker är roligt. Varför inte bjuda hem gamla vänner och ställa till med fest?

Plikter och ansvar får vi alla vår beskärda del av. Ju mer du lägger på dina axlar desto tyngre sjunker de. Skaka bort tyngden med jämna mellanrum så blir bördan lättare att bära.

Livet är som en virvlande dans - stanna upp ibland så inte dansen ger dig yrsel och huvudvärk!

[Nenn]
0

Du har en tid av oro och bekymmer bakom dig. Livet har känts bekymmersamt och tråkigt en tid. Jag vill försäkra dig om att den tiden är förbi nu. Efter regn kommer alltid solsken och så kommer även att ske för dig.

Tänk så här att om livet alltid bestod av idel lycka och glädje skulle du inte utvecklas vidare. Du kommer att lära dig något av den här krisen. Försök att inte älta det som har hänt alltför länge utan gå vidare utan att se dig om!

Du är beskyddad på din väg i livet och aldrig ensam.

Glöm aldrig det!

Elpida
0

Det väntar nya möjligheter och förändringar i ditt liv! Du har känt en längre tid att du vill gå framåt och är redo att ge dig i kast med nya utmaningar.

Men det finns ingen anledning till brådska. Bida din tid och låt naturen ha sin gång. Den kommande förändringen är oundviklig. Det kommer att ske då tiden är mogen. Du kommer att få tecken och hjälp att gå framåt. Ge noga akt på dina drömmar och tankar den närmaste tiden.

--------------------------------------------------------------------------------

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

Du har en tid av oro och bekymmer bakom dig. Livet har känts bekymmersamt och tråkigt en tid. Jag vill försäkra dig om att den tiden är förbi nu. Efter regn kommer alltid solsken och så kommer även att ske för dig.

Tänk så här att om livet alltid bestod av idel lycka och glädje skulle du inte utvecklas vidare. Du kommer att lära dig något av den här krisen. Försök att inte älta det som har hänt alltför länge utan gå vidare utan att se dig om!

Du är beskyddad på din väg i livet och aldrig ensam.

Glöm aldrig det!

…………………………………………………………………………………………

Tack för beskydd/ kram Spanaren

sorgblot
0

Jo det stämmer allt Glad

[Spanaren]
0

Lev livet och ha kul! Umgås med dina vänner och odla fritidsintressen. Låt inte arbetet och vardagens plikter sluka all din tid och energi.

Unna dig att göra sådant du tycker är roligt. Varför inte bjuda hem gamla vänner och ställa till med fest?

Plikter och ansvar får vi alla vår beskärda del av. Ju mer du lägger på dina axlar desto tyngre sjunker de. Skaka bort tyngden med jämna mellanrum så blir bördan lättare att bära.

Livet är som en virvlande dans - stanna upp ibland så inte dansen ger dig yrsel och huvudvärk!

…………………………………………………………………………………..

Helt klart, livet är kul Flört /kram Spanaren

sorgblot
0

Nu är det dags för dig att lära, studera och samla information. I framtiden kommer du att ha stor glädje av dina nyförvärvade kunskaper.

Om du har en massa idéer så råder jag dig att skriva ner dem på ett papper för framtida bruk. Innan du börjar med ett nytt projekt måste du skaffa dig nödvändig information först. Med det menar jag at du ska förvärva nya kunskaper genom att studera, läsa, meditera, gå kurser, m.m.

Dina nya kunskaper tillsammans med dina unika talanger kommer att resultera i hårt arbete men också bidra till att skapa en bättre värld.

[rore]
0

Varför tvekar du? Tvivla aldrig för en sekund att du inte klarar uppgiften som väntar på dig. Du kommer att få ett oväntat uppdrag av en person som behöver din hjälp. Detta kommer i din väg - inte utav en slump - utan för att du ska lära dig något. Den läran handlar om dig själv. Du ska lära dig att lita på dina förmågor och när du har klarat uppgiften med bravur så kommer din självkänsla att stärkas.

Lycka till! Du klarar mer än du tror!

[Spanaren]
0

Detta kort visar att du inte ska rusa iväg och förändra något i ditt liv just nu. Vänta och titta efter andra möjligheter först. Visst kan det verka lockande att strunta i alla konsekvenser och bara följa sin vilja utan att ta hänsyn till andra människor. Men det kommer garanterat inte att ge dig den glädje du söker efter. Om du bestämmer dig för att avvakta ett tag så kommer det att bli ett bättre slutresultat.

Gköm inte att det är du själv som bestämmer vilka beslut du fattar. Ibland kanske du har för bråttom och allt blir fel. Men vilket beslut du än tar så är det inte bortkastat. Man lär av sina misstag också.

-----------------------------------------------------------------------------

Skönt att jag inte är felfri Glad /kram Spanaren

Loucar
0

Tillbringa tid ensam ute i naturen. Andas in den friska, syremättade luften och hämta kraft och energi.Du har varit i farten en längre tid och behöver lugna dina sinnen och ett utmärkt sätt att göra det är att ta en skogspromenad. Njut av stillheten och låt tankarna vandra hur de vill. Om du vill kan du sätta dig ner en stund i en vacker skogsglänta och meditera.

Dina sinnen stärks av naturens kraft och du kommer att känna dig betydligt piggare då du återvänder hem.

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

Hoppfull
0

En lycklig förändring eller tilldragelse kommer att ske i din familj. Du kommer att gå igenom en anpassningsfas för att förbereda dig för denna händelse. Det kanske kommer att kännas kaotiskt och ställa till oreda i ditt liv men var försäkrad om att detta är en del i en process som kommer att mynna ut i något bra och positivt.

Den nya situationen kan leda till rättframma och uppfriskande diskussioner som rensar luften. Känslorna känns äkta och ärliga och då allt lagt sig så kommer du att förstå dig själv och din familj bättre.

En ny positiv tid väntar på dig och din familj!

Oj vad spännande! Fast lite otäckt med…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Spanaren]
0

Nu är det dags för dig att lära, studera och samla information. I framtiden kommer du att ha stor glädje av dina nyförvärvade kunskaper.

Om du har en massa idéer så råder jag dig att skriva ner dem på ett papper för framtida bruk. Innan du börjar med ett nytt projekt måste du skaffa dig nödvändig information först. Med det menar jag at du ska förvärva nya kunskaper genom att studera, läsa, meditera, gå kurser, m.m.

Dina nya kunskaper tillsammans med dina unika talanger kommer att resultera i hårt arbete men också bidra till att skapa en bättre värld.

…………………………………………………………………………….

Bidra till att skapa en ny värld! … Låter underbart/ kram Spanaren

Elpida
0

--Det här är nog precis vad jag behöver just nu, lite fart och fläkt och fest ;)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus