Healing iFokus

Healing

Läst 524 ggr
nillanb
0

Godmorgon 1/3

Godmorgon på er allesammans Glad

Ny månad och en ny vecka…

Jag önskar er en fin start på den nya månaden!

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Klass 1 varning är utfärdad för länet och den ligger kvar. Det vräker ned snö och ännu mera är på G Rynkar på näsan

Skotta, skotta, är vad som gäller för hela Sverige denna vinter Cool

OS är slut men vad dom kämpade bra våra fina och svenska idrottsmän. Heja Sverige Tungan ute

/kram Spanaren

Ps Skottning gäller idag

[GunillaF]
0

God morgon!

Jag önskar er en fin dag!Glad

Indiania
0

Godmorgon på er!

Det har snöat ordentligt i natt plogen åkte förbi tidigt i morse och snöar gör det än.

Vi är väl alla lika trötta på snön nu antar jag,

Önskar er alla en härlig dag! Glad Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

God morgon!

Ny vecka och ett steg närmare våren! =)

Kände mig lite trött o hängig i morse. Halsen ömmade och det trycker i örat - jag som tycker jag klarat mig så bra. (Tack för att jag är frisk, tack för att jag är frisk…)

Var på kalas hos svärmor i helgen. Hon har cancer i magsäcken men har mått så bra trots medicinering, nu fick hon värktabletter som slog ut henne och med dem kom första dippen. Hon gick ner 5 kg på fyra dagar och hon så sliten ut =(. Denna veckan ska ägnas åt att skicka massa healing och kärlek till henne så hon får glansen tillbaka i ögonen! Vad fanken är lite ont i halsen..

.?

Kram på er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

korseett
0

god morgon

Sitter och försöker komma fram till vårdcentralen för jag har fått bakslag med förkylningen och med en ordentlig hosta och lite feber. Ska kolla upp vad det är för nåt som jäklas med mig, Orkar inte vara inne så mycket på internet.

Ha en fin dag alla

majlar
0

God morgon alla. Idag är en ny dag i en ny månad. Och nu är våren på gång, fast det märks ju inte så tydligt idag, när snön yr utanför fönstret.

Ha en bra dag. Krya på dig korseett

snoflinga
0

#4 Åh, vad tråkigt att höra om svärmor - håller tummarna för att det vänder - fick hon sluta med de värktabletterna igen?

#5 Lycka till med VC, det känns som att du dragits med detta jättelänge nu!

Här blir det en lugn em/kväll, efter en hektisk vecka förra veckan, särskilt för sambon.

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Hoppfull
0

Här fortsätter det att töa till allas stora glädje!

Idag är första skoldagen efter sportlovet så både dottern och jag släpade oss upp i ottan och satt här och stönade Glad

För min del blir det en lugn dag idag.

Jag önskar er alla en bra start på veckan!

Hoppas att du får bra respons från VC korseett och att din svärmor återhämtar sin styrka snabbt Elpida.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Loet_old
0

Dagens

Har äntligen skottat bort all snö som har kommit,och mer snö lovas jojo.Äntligen är det mars och dagarna blir allt längre kul!

Ha en bra dag alla!

Elpida
0

#7 Ena sonen tvingade henne till lasarettet efter 4 dagar - till oss andra hade hon inte ens talat om att hon blivit dålig. Det är en envis och bestämd kvinna det där…;) Hon har fått andra tabletter nu men hon är fortfarande väldigt trött. Vi hoppas det var en tillfällig dipp. Tack för din omtanke *kram*

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

JILE
0

Godförmiddag nillan och alla ni andra,

Här vräker det ner snö…snart sipprar det väl in i huset med. Sotaren har varit här, dotter har knallat iväg med tunga ben till skolan efter sportlov.

Ja fy för denna cancer, man känner så för dem stackare som drabbas. Hoppas din svärmor blir pigg snart Elpida.

Hoppas du inte dragit på dig en lunginflammation Korseett, krya på dig nu ,skickar healing om du vill.

Det är kul när man är ute för det är sådana driver med snö så man ser bara mössorna på folk. När dotter och jag var ute och åkte hittade jag inte  var vägen gick i rondellen , tur dotter var med så jag inte körde fel…ska tillägga att hon har inte körkort..

Ha en skön dag alla,

Känn hur solen värmer….

Jile

[rore]
0

Go eftermiddag!

Här snöar det för fullt och jag ,,,, hrmm,, halkade omkull Skämspå vägen hem,, det är lömskt där in under snön,Foten i munnen, men det gick bra..

Ha det så gott

Hoppfull
0

Åh nej… det snöar här med Skrikandes Gråter

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.