Healing iFokus

Healing

Etikett: healing-allmänt
Läst 739 ggr
flow2
0

hantera sina helande energier

Hej!

Jag är rätt ny här. Och jag vill gärna höra era spontana kommentarer på mina bekymmer.

Jag är en rätt fri själ, som vet att hela mig själv, och har enormt stark intuition. Jag ser igenom en människa eller snarare avläser en människa på ett sätt som inte hör till de vanliga sinnena tiil. Avläser energier rent ut sagt.

Den gåvan är ibland svår att hantera. För vissa människors inre är långt ifrån behagliga. Hur gör ni för att rena era egna energier från det här?

Hur gör ni om ni får kritik som handlar om den andre människans oförlösta inre och blockeringar?

Jag är ju lite knäpp, men det går inte att ljuga för mig. Jag ser igenom, och känner de verkliga intentionerna bakom alla ord.

Jag har hög intelligens (kanske är löjligt att skriva), menar inte att jag är någon bättre än en annan! Och intelligensen är förenad med känslomässig närvaro och empati! Kan jag lova.

Är väl i grunden en rätt hel människa med goda förutsättningar till att ha ett rikt liv.

Men andra människors omedvetna går ibland rakt in i mig. Och jag kan ju inte vara en helande kraft för alla de jag möter??

För då kan jag ju aldrig nå mina mål!

Så att skydda sitt eget inre är ju a och o!! Eller hur??

Det är ju så oerhört korkat att stångas mot väggar och försöka höja andra människors medvetenhet. Såvida det inte är en människa med viss öppenhet och ödmjukhet.

Jag har ju gott om egen kraft, men är så livrädd att förgöra den starka kraften och mina väl uppställda mål, som alltid är mänskligt betingade! Jag är en välvillig själ.

Men antar att hela livet handlar om dessa avvägningar. När och hur man vil ge ut sin kraft. Och vara medveten om vad det kan kosta och vad det kan ge.

Hoppas ni alla mår bra!

Kram från mig

flow2
0

Vill bara förtydliga; är en mästare på att bära andras problem, till en grad som inte är sund!!

allhealing
0

Om du går runt och "skyddar" dig mot din omgivning så ger du i samma stund makten över dig själv och ditt eget liv till just omgivningen.

Om du verkligen vill se en förändring i ditt eget liv. Gå då till ditt inre och du skall finna. Kan låta lite som en klyscha men det är ändock sant.

Din sanning är du, lev den och världen runt omkring dig kommer att förändras infrån dig och för dig själv.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[Spanaren]
0

Spontant känner jag för att säga att du ska lära dig att stänga ned dina öppna sinnen och bara vara.

När du känner för det ska du öppna dina sinnen och låta din energi och intution flöda.

Skickar med en länk som du kan läsa om du vill Flört

http://paranormal.se/topic/oppna_stanga_sina_chakran.html

/kram Spanaren