söndag 28 februari
helt otroligt! två månader har redan gått av 2010.
Fick ett återfall igår med hosta och det håller på idag med. Jobbigt men jag hoppas att det går tillbaka igen.
Ha en fin söndag alla
God morgon korseette och alla andra 
# 0 Inte kul med hosta, inte alls, men hoppas att det ger med sig
Här snöar det och småblåser och jag fascineras av ljuset. Ljuset som gör så att blommor börjar med hämta sig efter den mörka årstiden, liksom vi och allt annat i vår natur.
Ha en bra dag alla/ kram Spanaren
God morgon
Rackarns vad helgen springer iväg fort.vars tog lördan vägen igentligen?Nåväl får väl försöka bromsa denna dag lite
Ha en bra dag alla!
Godmorgon!
Nu skall jag snart bänka mig framför tvn och se schlagerfestivalens deltävling som jag missade i går.
Ha en härlig söndag på er!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
#4 Vilket läcker kort … det ser ut som skatan flyger upp och ned med en kvist i sin mun. Verkligen ett bra och kul kort 
/kram Spanaren
God morgon!
Jag önskar er den allra finaste Söndag!
God morgon!
Här är det grått och lite duggregn, snön töar undan lite i taget,,,
Önskar er alla en finer Söndag.
Korseett krya på dig..

Krya på dig korseett! Fin bild majlar 
Sitter och väntar på sambon, tror han är hemma vid nio så vi kan ha myskväll… Just nu är det jag och katten som myser i soffan, med datorn och Comedy Central. I dag har vi haft sju grader varmt ute, och lite gäster som var här på en föreläsning av min syster, det var kul att träffa dem, många är sådana vänner jag knappt träffar längre så det var kul att ha en anledning att ses igen.
Har knaprat tabletter i samma dos som jag gjorde i midsommar, i morse var jag dock sämre än tidigare, sen på dagarna känns det bra eftersom tabletterna verkar. Ska ta i morrn och halva tisdagen också, sen är dosen slut och då får jag se om det hjälpt, fem dagar står det på förpackningen och det stämmer med sist. Var väl dumt att köra hö i går, men hästarna måste ha mat så ibland har man inget val…
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.