Healing iFokus

Healing

Etikettänglar
Läst 1547 ggr
zaga
0

mitt änglabesök usch

Hej.

vad tror ni ren otur vill de ha sagt något eller är det som min syster säger att min kropp blir renad.

Har precis skickat iväg mina änglar efter deras besök.

Usch fy vilket besök de gjorde hos mig.

Tog emot dem torsdags kväll fredagen var som vanligt även lördagen. Söndag skulle vi ha besök . Min sambos pojk skulle äntligen komma hem till oss efter 7½ år.

Kände mig lite konstig i kroppen när jag steg upp.

Ca 2 timmar innan de kom så låg jag dubbelvikt inne på toalett golvet i magsmärtor . Efter ca en kvart kunde jag ta mig upp men inte räta kroppen på kvällen blev det akut läkarbesök. Magkatarr. Måndag steg jag upp lite ont i magen men ok åkte till jobbet jobbade mina 4 timmar och hem en tur in till stan . Men fick vända om då jag blev sämre igen. Akut till läkaren igen på kvöllen kunde inte stå upp. Inte äta eller dricka vad som helst  tryck i dig mängder av medicin usch. Okej bara att meddela jobbet att man e hemma sjuk igen.( hade varit magsjuk en vecka innan ) Tisdag mest ligga i sängen och må dåligt . Ringer min syster som skickade änglarna till mig och klagar över änglarna. Då svarar hon att hon precis varit på kurs och att ledarewn pratat om att många precis nu får magbesvär för vi går in i en ny period från vinter till vår ( våren skulle komma ca 17 dagar efter detta , vet ej hur de räknar men ca  9 mars skulle vi ha vår) så det var nog det och att jag hade något de behövde resa ur från min kropp. Tisdag kväll börjar känna mig hängigare halsen börjar värka. Onsdag halsen värker lite kroppen känns som gele, feber och så fort jag rör mig så skär det i magen . Natten till torsdag inte mycket sömn halsen tar död på mig kroppen värker. Upp ringa läkaren , tack fick akut tid, 2 minuter hos läkaren Halsfluss. Hämta antibiotika hem till sängen. Dubbla täcken fullt påklädd extra element i rummet jag ligger och skakar känns som om jag sitter inne i en frys. De andra och hunden gnäller för att det är för varmt. Jag sover bort min dag och natt. Min dotter fick hjälpa mig att ta farväl av änglarna för jag tog mig inte ur sängen. Idag fredag halsen värker magen den skär men febern är borta så jag kan äntligen vara uppe.

Var det otur rening eller ….. vad tror ni .

Ser inte det bara negativt med mitt änglabeök.

Min sambo skulle åka till Stockholm men helt otroligt han ställde in sin resa då jag var sjuk o hans son var uppe.

Tidigare hade inget hindrat honom att åka nu lyssnade han på mig.

Besöket av hans son har gått förvånadsvärt bra och killen vill verkligen komma upp igen .

Så det har inte varit helt negativt .

snoflinga
0

Oj vilken upplevelse! Ska bli intressant att läsa vad de kunniga här tror!

Styrkekramar och kryapådigkramar till dig!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Indiania
0

Hej Zaga!

Jag är ingen expert men inte tror jag att det kom an på änglarna att du blev sjuk, det var nog mer en slump. Lika illa för dig i alla fall att bli så sjuk.

Det som din syster säger om rening kan jag ta till mig och vi rensar ju ur oss när vi har magsuka…..Våra ännglar vill oss bara gott men sjuka kan vi ju bli ändå.

Var rädd om dig nu och krya på dig! Kyss

Kramar Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

#0 Jag, själv fick en värdefull dröm som gav mig så mycket under änglabesöket. Vad det var, det behåller jag för mig själv Tyst

Visst kan det slumpa sig för någon procent av oss alla som tar emot änglarna att vi blir sjuka. Tror som Indiania, vem vet om du inte hade blivit sjuk ändå, utan våra fina änglars besök Flört

/kram Spanaren

Hoppfull
0

Tänker nog som Indiania här… visserligen kan ju energierna påverkat dig och kanske gjorde att sjukdomarna fick ett häftigare förlopp men du hade dem sannolikt i kroppen redan innan.

Och om det är utrensning så är det ju kanon! Då renar du dig rejält nu!

Krya på dig och som Indiania säger, var rädd om dig!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

casandra70
0

hmmmmm,jag tar emot änglarna imorgon kväll o hoppas jag får bli frisk…….berättar här inne om jag upplever något…..

Kristall47
0

Jag känner ett bestämt nej inom mig att änglarna skulle varit medverkande till din sjukdom är helt fel.

Du var ju magsjuk veckan innan och fick åter ont i magen 2 timmar innan de kom till dig, och sedan bröt halsflussen ut.

När man har utrensningar så brukar läkarna inte kunna hitta något fysiskt fel. Ofta så vet dom inte vad som är fel, men ger ofta mediciner för de symtom som man visar upp ändå p.g.a osäkerhet.

JILE
0

Usch lät inte kul, kanske änglarna smittade dig med vinterkräksjukan..skämtåsido. Hoppas du är bättre nu inte roligt med magbesvär.

Väntar på mina små änglar…har köpt ljus, emn äpplena har koltrastarna ätit upp får köpa nya.Glad

Kram Jile

casandra70
0

ja ivkäll kommer de mina änglavänner:-) ska bli spännande detta…-)

Tarzan88
0

är de nån som känt av sina änlglar när ni haft dom på besök?

Kan ni känna av deras närhet?

kan mna ha änglarna kvar i 10 dagar istället för 5?Obestämd