Goddag lördag 27 feb
God morgon
Ni som har vaknat och till er som sover sött än.
Det har då äntligen slutat snöa.ska bara ta dagen som den kommer idag och göra det bästa av den med glädje.
Önskar er alla en härlig lördag!
Hej Loet och alla andra :-)
Glädjen är en fin egenskap att sprida vidare, helt rätt Loet 
Ska göra en fotoalmanacka idag som jag ska skänka bort till ett lotteri. Som ni förstår så har jag en hel del av bilder att välja på 
Ha en bra dag/ kram Spanaren
God morgon på er!
Här vräker snön ner idag men det gör inget för jag har massor att göra innomhus.
Ha en bra Lördag!
Goder morgon alla.
idag får man passa sig för snöras. Inatt åkte snön av altantaket så det bara sjöngomét. Lät som ett helt tåg rusa fram.
Ha en fin dag och ta hand om varann
kram
God morgon
Jag ligger fortfarande i sängen med katten spinnandes och snarkandes om vartannat bredvid mig. Känns skönt!
Må väl!
God morgon på er!
Här är disigt och tö ute i dag. Får se vad det kan bli i dag bara jag vaknat till, glädjen har jag med mig i alla fall!
Önskar er alla en härlig lördag!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon på er allesammans 
Även jag har inomhus arbete att uträtta… idag vägrar jag skotta snö,
det överlåter jag på lille gubben
.
ha en fin lördag
god middag! Har varit hos grannen på fmkaffe/te och fått instruktioner över hans dhur som vi ska passa när han åker till Trysil imorgon. Plusgrader och det rasar från taken. Just nu verkar det snöa ute igen.
Ja igår kom jag äntligen ikapp med jobbet. Idag blir det hemmet som ska tas igen. Tvättas och städas- det ser ut som ett bombnedslag efter de senaste veckorna.
Önskar er alla en trevlig lördag
PS Curlingtjejerna är otroliga som tagit sitt andra OSguld!