God morgon 25 februari
ah vilka killar vi har i skidlandslaget! satt som på nålar igår, ujuj!
Önskar er alla en trevlig torsdag. Själv ska jag jobba och sen på ett årsmöte ikväll
Godmorgon på er allesammans 
Jag längtar till i kväll då jag ska på yogan…
min kropp är stel och värkig av allt skottande så den behöver yogan.
Nu är det mildare ute, -4 !
Jag önskar er en dag fylld av ljus !
God morgon på er!
-28 (bara) idag och solen skiner så fint!
Fånga dagen och njut!
God morgon alla!
Minus 30 grader och en sol när jag klev upp.
Korseette det var så spännande så med våra duktiga stafettkillar igår. Heja Sverige 
# 1 Hoppas att du får bli lite uppmjukad i kväll på yogan 
/kram Spanaren

God morgon!
Här snöar det lite lätt, jag är tacksam att solen gjorde gästspel hos oss igår. Såg ni mångården igårkväll förresten?
Jile, jag hoppas du har sovit gott med nya kudden.=)
Nilla, skönt att du ska på yoga idag!
Korseett, jag hoppas nya medecinen gör verkan!
Kramar till alla sjuka och lytta ; )
Ha en fin torsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon på er!
Så kallt en del av er har det, här är -9,3 gr i dag.Ingen sol än men den kanske kommer.
Jag var ute och skottade undan vallar i flera timmar i går så i dag tar jag nog det lilla lugna..Det blir nog skönt med lite yoga för dig Nillan.
Ja Gunilla jag skall fånga dagen och bara njuta, hoppas ni anda gör det också. 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon
Lika kallt som igår,men solen är på väg så det blir en härlig dag.
Ha en bra torsdag alla.
God morgon alla sköna. Idag är det milt här, bara -7 och lite puttsnö.
Idag blir det en lugn dag. Hoppas ni får en fin dag med mycket glädje i.
kram

God morgon
Visst är det roligt med guldmedaljer, jag är imponerad av hur många duktiga idrottare vi har i Sverige, även om jag inte tittar på tävlingarna!
Här är det plusgrader och regn. Men snön ligger kvar ändå. Får väl se hur det blir under dagen!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Här firar vi att det är plusgrader ute och att det droppar från tak och träd…
Vi har förutspåtts plusgrader och regn i helgen och vi jublar här, äntligen!!
men igår satt vi ute tösen och jag och fikade lite i den strålade solen. Det var ljuvligt och påminde om mina barndoms vårvintrar i Lappland
Min stressade mamma är lite livsnjutare samtidigt och släpade ut oss allihop i snödrivan precis utanför huset. Där grävdes soffor i snövallarna, så la man på renskinn och så satt vi där och fikade. Ibland grillade vi korv med
Helhärligt i solsken och massor av snö!
Idag väntar lite städning här.
Ha en bra tordag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godkväll alla vänner….skrattade gått åt att Elpida kom ihåg mitt inköp av ny kudde
. Du é för go du. Tack jag sov sådär, ska ta ur lite stoppning för det var en sådan kudde, och så har jag bytt i sängarna så inatt hoppas jag sova ännu bättre.
Ja Korseett de är duktiga killarna med ;-)..fast vi var ena hejare på skidor jag och dotter med för vi hade inte ens riktiga skidspår när vi drog iväg en bra vända, men blev tvungna att vända när vi hade mammas lilla hund Ida med. Hon hade overall men allt kan ju inte stoppas in i en overall så hennes lilla "pulla" blev full av isklumpar så vi fick vända. Fast hon verkade inte lida en hel del hästbajs följde med in i gapet på hemvägen…nyttigt kanske.
Ha en trevlig forts. på kvällen.
Jile

Men gud vad söt hon är JILE!!! Hästbajs hävdar även min mammas hundar att det är namnam, så det måste det vara 
#11 Tack Snöflinga, ja det är ju en blandras och hon är väldigt speciell. Finns inget ont alls i henne.
Ja och hästbajs ska ju vara nyttigt…så hon fick ju mumsa, men hon stoppade upp i spåret…
Hoppas du é bättre i ryggen, skulle skriva att jag skulle sända healing men då kom dotter in och skulle chatta med en kompis precis :-) ska sända ikväll…
Kram Jile

#12 Det är väl underbart med sådana hundar? Vi har haft tre sådana (samtliga tikar) som man vet aldrig skulle göra någon något förnär, jag har tagit för givet att hundar är så, men under de sista åren har jag lärt mig att så är inte fallet. Det är en underbar känsla att veta att man kan lita på sin hund i alla situationer, som våra, jag hade kunnat lämna dem i ett rum fullt med småbarn och veta att inget skulle hända. Just i dag är det bara en av dem som finns kvar, hon bor hos min mamma. Skulle önska att vi kunde ha henne hos oss när hon börjar bli skruttig (hon är gammal men ännu fräsch) men tror inte sambon går med på det… Bara skämma bort henne totalt hennes sista tid…
Ryggen känns bättre i dag, har knaprat lite tabletter också, jag känner att den inte är ok, men smärtan är borta. Tack för omtanken 
#13 Godkväll är in en vända…
Ja det är härligt när man själv slipper vara rädd när man möter andra hundar att hon ska flyga på dom. Barn gör hon inget heller mot men blir lite avis då förstås. Tog nappen sist och bet ac gummipluppen och svalde, mamma hittade den sedan hon hade kräkts upp den.
Skönt att ryggen är bättre….
Kram Jile