Att ge healing
Vi var några stycken som var med i en healingcirkel som gav oss alla så mycket.
Tänk så enkelt bara genom att bilda en liten sluten grupp med några stycken så blev det så underbart.
En dag i veckan så fick en av oss motta ljus, värme och kärlek från resten av gruppen.
Det skedde tills vi hade gått laget runt. Känslan och allt går inte med ord beskriva, men jag gjorde en dikt om det hela som ni kan läsa.
/ kram Spanaren
Skimrande ljusvänner
Med frid i mitt hjärta sätter jag mig ned och styr min tanke att omfattas alla oss i denna cirkel
Vi riktar våra kärleksfulla sinnen mot navets mittpunkt för denna kvälls skimrande ljusövning
Ger fullständigt kärleksvänligt och äkta vårat godaste sinnelag för att omsluta denna människa
Min hand har jag tillslutit till min kamrat som i sin tur tar nästa hand så vi alla ändas samman
Vi genomstålar denna medsyster med allt vad vi kan ge av det renaste och det finaste vi äger
Styrkan är enorm och får hela denna gestalt att pulsera enbart av kärleken genom kraftens ord
Befriad blir själen och kärleken till alltet tolkas i sanning rent Gudomligt och verkligt vackert
Tacksamheten från alla är så lösande behagligt och får vår kärlek att bara vidgas mer och mer
En tanke att kärleken kan förenas i ett länkande gör oss lösta från krig och mörka företeelser
Från början till slutet blir allt ett äkta och rent sätt via mitt hjärta samtala till ditt sanna hjärta
Ljusets vänner kan uppnå precis det renaste av en kärlek genom att befria och ena ambitioner
Leverera därför dina bästa tankar så bildar vi till slut nätverket som behövs för att ena vår jord
© Spanaren

Kan vi skicka runt den dikten till alla maktutövare i världen och bjuda in dem till en cirkel. Då kanske världen skulle s e lite vackrare ut
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Så klart att vi kan Elpida men vem vill läsa och vem vill vara med
/kram Spanaren
#1 Tack vännen!
Den cirkeln är ett mycket vackert minne och det är denna dikten också!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Det blir så starka energier och känslor när man sitter i grupp och healar. Vi gjorde det nu i helgen under mediumutbildningen hos Anders Åkesson.
Energin i rummet av oss 15 som satt i healingcirkeln + våra healingguider gjorde att det kändes som om rummet vibbrerade.
Underbart! 
#4 Tack och du var med så du vet 
#5 Precis så är det och tack för dina ord Gunilla som spetsade till allt så bra
/kram Spanaren
Tack Spanis 
Jag instämmer med hela mitt hjärta i det Indiania säger !
Cirkeln skapade ett starkt kärleksband…
Mycket vackert, kärleksfullt, och så härligt klara rena energier…
något jag aldrig glömmer!
# 7 Minnet är väl bevarat 
Tänk så enkelt att bara ge genom sitt hjärta och det är något som vi alla kan göra.
/kram Spanaren

#3 Vill och vill… Vi buntar väl ihop dem, slänger in dem i ett rum och sätter på högtalarna.. Nä, skämt åtsido, man måste ju få drömma iaf ;)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 9 En tanke kan till slut bli till en handling
/kram Spanaren

#0 Verkligen fin dikt :) Man kan känna känslan även om man inte varit med 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
#11 Tack Snöflinga
/kram Spanaren