Healing iFokus

Healing

Läst 674 ggr
Indiania
0

Godmorgon 20 februari

Hur har ni det i snön? Här har det snöat sen i går och nu räcker det tycker jag.

Katten väckte mig med buller och bång i morse, han sopade rent mitt nattduksbord bara lampan var kvar på tre kvart.

Ha det nu härligt i dag och skapa dagen! Flört

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

God morgon Indiania .

Härligt att bli väckt av katten som hoppar omkring. Tur att Siri är så stor så hon inte får plats på nattduksbordet. Men hon skulle säkert hoppa dit om hon trodde att det fanns plats för hennes lilla stjärt. Hon vill gärna sitta i knät om kvällarna när vi tiitar på tv.

Ja, snön börjar bli ett kapitel för sig. Den här vintern kommer gå till historien.

Nu ska jag dra på mig stövlarna och ge mig ut i den ljuva vinterdagen

kram

[Spanaren]
0

Hej alla!

Här i norr är det kallt och soligt Skrattande

Goa hunden värmer oss bra i sängen Tungan ute /kram Spanaren

Loet_old
0

God morgon

Solen lyser och det är riktigt kallt idag -28 grader.

Ja se dessa nattdjur, så fort katten har väckt och fått upp en ur sängen.då går katten och lägger sig,typiskt..behöver då ingen väckarklocka.Glad

En vinter utan snö är ingen vinter.men snömängden kan nog diskuteras,börjar bli fullt av snö överallt.vars ska man he allt.

Ha en trevlig lördag alla!Glad

korseett
0

god morgon

busväder som sagt. Vårt fiber hoppar i och ur och igår kom jag inte in alls här efter jag gjort det jag skulle på övriga internet. idag har det bara hoppat en gång- ta i trä.

Hoppas att ni får en bra dag

nillanb
0

Dagens Glad

Hela förmiddagen har vi och alla våra grannar skottat,

vi är insnöade… hoppas vi får se någon plogbil i dag Glad

Min värld är vit och vackerFörvånadTungan ute

ha de gött Flört

zaga
0

God Morgon eller snarare God Midda.

Idag har jag tagit ett STORT steg i mitt liv. Varit hos frissan och klippt av över 35 cm hår. Ska till perukmakeriet på måndag och lämna över det avklippta, lämna ett bidrag till en peruk. Kan ju alltid hjälpa någon som behöver det.

SNÖAR och SNÖAR säkert kommit lika mycket snö sedan igår som jag idag klippt av mig.LÄNGTAR verkligen efter våren nu.

Ha en bra dag alla  Zaga

Indiania
0

Hej Zaga! Kan vi inte få se ett foto före och efter klippningen? Om du känner för det förstås. Glad Kram

[Spanaren]
0

#6 Så fin gest med att ge bort ditt vackra hår till att bli någon annas peruk!

Heder och ära till Zaga   /kram Spanaren

zaga
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

gör ett försök tog kort bakifrån igår på det långa håret

zaga
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nyklippt

snoflinga
0

#9 och 10: Det var ju jättemycket du klippte bort :) Jag har lika långt som du hade, och vill gärna klippa av det men sambon vill inte det. Har hotat honom med att han får stå och föna det torrt på morgonen då, eftersom det är så TRÅKIGT att ha långt blött hår som inte torkar på hela dagen Rynkar på näsan Konstigt nog har han inte gjort det hittills, jag får kanske klippa av det en gång för att skrämma honom???

Här är det massor med snö, vi har skottat och skottat, men jag är ändå glad över den Skrattande Det är fint med snö, och ju längre vi har snö desto mindre behöver vi vänta på våren sedan!

Kram allihop och skön lördag på er!!!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

zaga
0

Precis som dig Snöflinga så har min sambo varit lite emot det.

Men han har ändrat sig  när jag sa till honom att jag ville klippa mig svarade han.

Okej jag kan inte hindra dig men bara det blir en frisyr så det inte bara hänger. Så jag klippte en frisyr.

Får se vad han säger när han kommer hem om  ett par timmar.

Indiania
0

#9 och #10  Tack för du visade resultatet, vad snyggt det blev Glad

Den frisyren kan väl inte din sambo tycka annat än att den är fin.

Ha det gott!

Kram Indiania

Elpida
0

God eftermiddag!

#6 Vad du är modig!!!! Känner ibland att jag skulle vilja ha mer frisyr - men jag har så mycket virvlar att det är svårt att få det att ligga rätt trots att det är långt….Obestämd fast inte så långt som ditt var Glad.

Snö..jo det har hållit på sedan i går middag och det ser inte ut att avta än på ett tag. Har inte ens funderat på att köra bil idag. Maken är däremot på kurs i stan så jag hoppas han tar det lugnt på vägen hem. När vi körde hem igår eftermiddag såg vi 4 bilar i diket på en sträcka av knappa kilometernSkrattande.

Vi får väl hoppas att värmen håller i sig lika bra i sommar som snön gjort den här vintern…

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus