Godmorgon 17 februari
Har ni andra också sovit gott i natt? Själv är jag lite seg på morgonen men det finns något som heter kaffe
Det är det som fattas än så länge.
I kväll är det dags för det " Okända " på TV4+.
Jag önskar er alla en förtjusande onsdag! 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon
Det är kylslaget ute -25 grader så det är bara att elda i kaminerna.
Ja det okända får nog vika sig för OS är jag rädd för.
Ha en trevlig onsdag alla!
God morgon tiil dig med Indiania, och alla andra.
Idag snöar det, men det är små små snöstjärnor som man bara måste titta noga på, och då ser man inte var man går och plötsligt är man i en snödriva.
Men va gör det. bara hoppa upp och gå vidare.
Kram 
Godmorgon Indiania och Loet!
Ja, en godmorgon önskar jag er övriga som kikar in allt eftersom också..
Här är det bara några få minus grader och det snöar lite grann. Det är så där snö tyst ute i dag,, ni vet,, där alla ljud tycks försvinna och tystnaden kan höras,,,
Lite ovanligt så här i staden, men skönt.
Ha det så gott.

God morgon allihop! Här snöar det inte - men hela dagen i går dalade det ner vackra snöflingor 
Hoppas ni har en skön lill-lördag - och majlar, akta dig för snödrivorna 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God morgon alla!
En skön prommis och det var då ca 18 grader kallt. Småsnöat lite men nu klarnar det nog upp.
Änglar kommer från Indiania i kväll och jag längtar så 
Ha en bra dag/ kram Spanaren
Ps Sport i kväll också och jag hejar på de våra 
God förmiddag!
Mycket på jobbet idag. Vi har redan hunnit med en timmes kurs. Vi delar upp det på flera dagar så inte arbetet kommer för mycket i klämm.
Ha en fin dag!
God morgon
Jag har feber fortfarande och är bara inne en kort sväng. Ni som skickat PM till mig- jag har inte läst alla för jag orkar inte just nu så håll ut. Men ni som frågar om änglar så är jag redan bokad efter nillan tror jag det var( rådbråkar min feberyriga hjärna)
Ha dä gôtt idag

God förmiddag på er!
Idag är det bara grått, grått, grått…ute iaf. Hemma blir det ljust, ljust, ljust för ikväll kommer änglarna till mig =).
Majlar, nu fick jag en härlig bild framför mig - precis en sådan där grej som jag kunnat göra ha ha.
Kram på er
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon allesammans 
Även i dag blir det inomhus sysselsättningar för mig och lilltjejen.
I kväll väntas det Änglabesök… väldigt spännande 
ha en riktigt fin dag allesammans
Godmorgon Indiania och ni andra kära vänner….
Börjar bli stel av mitt skrivande så detta får bli lite kort.
Ska själv byta lite vatten åt fiskarna och göra rent hos fåglarna. Det är lite att pyssla med fast man går hemma, tycker dagarna går så fort.
Sköt om änglarna nu Spanaren och Elpida så de orkar med mig senare :-))
Ha en härlig dag alla, oväder är ju på intågande sägs det.
Kram Jile
Skickar med en skön och härlig bild

God Förmiddag!
Här fortsätter det att snöa men tack och lov är det milt ute, bitvis plusgrader så nu kommer snön att få ge vika inom en snar framtid! Jag hoppas på regn i helgen så att snön får sig en rejäl skjuts.
Vi ser fram emot det stundande sportlovet till veckan. Dottern är trött och behöver en paus från skolan.
Ha en riktigt skön dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#5 Spanaren och #9 Nillan, ni har fem fina dagar framför er. 
#7 Krya på dig kram till dig Karin! Skickar under dagen 
#10 Vilken underbar bild, jag njuter! 

#10 Åh, min kompis åker till Gran Canaria i dag, och din bild påminde mig om hur mysigt hon kommer ha det - jag hade så gärna velat åka till solen jag med 
Ja tänk så härligt det hade varit att få vara där nu…skönt för alla stela muskler som sskulle behöva mjukas upp av lite sköna ljumma vindar och värmande sol…men drömma kan man ju.

Vi skojade lite om att ha en sommarfest här. Vrida upp värmen på så där 24-25 grader och gå i shorts och dricka paraplydrinkar en hel kväll 
#15 ha..ha ja jag kommer

Tar med en bordsfläkt så vi får lite ljumma vindar :-))

#14 Hmmm, tänk om man skulle göra en "gran canaria-kväll" hemma och överraska sambon :) Elda i kaminen så det blir riktigt varmt, o så lite fina parasolldrinkar och sånt som hör till :)

Fniss, ja det skulle vara helmysigt 

Indiania - skriv nu att även jag kommer att ha 5 härliga dagar framför mig. Annars blir jag skrockfull och tror att de inte kommer till mig oxå….=(
"Du har alltid två val"
God morgon.
Är ny här på sidan så jag känner ingen av er men kan ändå önska er en bra dag.
Läste om er som väntar Ängla besök i dag. Jag väntar ängla besök i övermorgon men känner paniken smått kommer.
Jag har tyvärr inte lyckats få tag i de tre personerna jag ska skicka de vidare till sedan. Det var anledningen tll att jag hittade denna sidan . Men det löser sig kanske….. med lite hjälp från ovan
#21 Men så klart gulle dig att du också har fem härliga dagar framför dig ( visste inte att du var skrockfull )
Kramar om dig .

#15 Du hann före mig :) En tanke, två själar 

God middag!
Mildväder och gråmulet idag, ska inte göra så mycket mer än tvätta och pyssla lite här hemma. Känns bra att inte behöva iväg nånstans idag känner av i kroppen så fort det blir väderomslag.
Önskar er alla en fin onsdag!

#22 Zaga, hoppas att du åtminstone hittar en som vill ta emot dina änglar. Kanske någon i bekantskapskretsen? Om inte så löser det sig förhoppningsvis ändå =).
"Du har alltid två val"