God morgon 15 Februari
God morgon Gunilla och alla andra.
Idag är det -10 och vintern håller sitt grepp om vår sida av jordklotet. Vi kan inte säga att det inte har varit en oerhört vacker och energirik vinter. Med klar himmel och snön som ligger som ett täcke över mark och träd.
Ha en bra dag och ta vara på varann.
kram
Godmorgon Gunilla och Majlar!
Vad skönt här står frukosten redan serverad
Vill att ni alla skall känna glädjen bubbla inom er i dag!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon mina vänner 
Min lilltjej har sportlov, men tyvärr startade lovet med hög feber och förkylning för hennes del…
Tack Indiania glädjen finns trots feber och förkylning, dottern och jag har myst i sängen och läst lite… så hon är nöjd ändå.
Vi får spela spel och kolla på film i dag.
ha en fin måndag
God morgon alla :-)
Nyss kommit in från en skön prommis med vovven i skogen. Sol och ca 6 grader kallt. Härligt 
/kram Spanaren
God morgon
Oj vad tråkit att höra nillan,speciell när det är sportlov krya på er.
Javisst glädjen finns och solen med,verkar bli en toppendag
Ha en härlig måndag till er alla!
#3 Skickar krya på dig hälsningar till din dotter Nillan och
en kram till er båda! Hoppas det inte blir långvarigt 
" Var nära naturen - var när dig själv "

Morgon!
Idag var det ljust redan när jag startade resan till jobbet. Även om det fortfarande är snö och kallt finns det förhoppning…. =).
Ha en underbar måndag!
kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God Förmiddag!
Ja vintern håller sitt grepp och Sverige. Men nu väntar jag och räknar ner dagarna tills det blir mars och förhoppningsvis vår!
Själv är jag fortfarande förkyld. Funderar på en tur till biblan sen, men det kanske får vänta tills i morgon.
Ha en skön dag allihop och krya på sig hälsningar till dottern nillan.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godförmiddag alla vänner,
Här skiner solen och det är några grader kallt. Själv har jag legat stel och ont i nacken och huvudvärk hela helgen, vet inte vad som hänt i mina muskler och leder…kanske ändras nu när jag går på behandling. Han moxade och gav värme sist på punkter på ryggen.
Ha en bra dag,
jile
Hej Alla själar
Hoppas ni haft en fin dag…Trevlig kväll till er 
gokväll!
som om det inte var nog med jobb så har jag övertagit makens förkylning och sitter och hostar så hårt så jag kissar på mig
men men jag dricker barkte och hoppas att jag står pall eftersom jag inte är ett dugg färdig med ekonomijobben. Jag har nån vecka till med hårt jobb men sen så kan jag få det lite lugnare.
Iaf så ni vet vart sajtvärden håller hus när hon är så mycket borta härifrån.
kram på er

God kväll!
#12 Krya på dig korseett och alla andra som är krassliga.
Kram/ Toyan