Healing iFokus

Healing

Läst 546 ggr
snoflinga
0

Funderingar...

Vet att det inte hör hemma här, men sista tiden har jag känt känslan av att jag borde rida en brun häst i stället. Alltså, svårt att förklara, men när jag ridit så ser jag en bild av mig på en brun häst. Och då börjar jag fundera, är det enbart saknad av min förra stora bruna häst? Konstigt att det här kommer 1,5 år efter att han togs bort bara, för känslan har inte funnits innan… Eller är det så att min tid med hästen jag har nu är över? Har han och jag hjälpt varandra färdigt nu och ska våra vägar skiljas? Usch, jag känner mig så vilsen - de enda gånger jag velat sälja hästar, har varit när något känts fel och då har det senare visat sig att de varit skadade/sjuka på olika sätt. Varför längtar jag efter att rida en brun häst, när färgen inte spelar någon roll? Är det framtiden jag ser, eller är det bakåt i tiden?

Är det någon här som är lite synsk och som ser om det är framåt eller bakåt jag ser den bruna hästen?

Förlåt om jag frågar på fel forum, men de flesta andra forum här inne ger inte vettiga svar på det jag tidigare undrat om…

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Loet_old
0

Tänkte på vilken betydelse färger har för oss och omgivningen.nu är jag  kanske fjärran ifrån,men färger spelar roll. Länk

snoflinga
0

Så kan det vara, för ibland känner jag mig otrygg på min gråa  häst, och kanske är det här bara ett uttryck för att jag vill känna mig trygg. Min lilla grå häst är lite lättskrämd och även om han inte gör något som är farligt då, är det ganska jobbigt att sitta på en häst som letar faror överallt - han är en s k "Spanare", det är hans uppgift i flocken och det är ju svårt att ändra på Skrattande

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.