Healing iFokus

Healing

Läst 451 ggr
stormvind
0

Gomorron 11/2

Gomorron Kära Vänner!

Jag har INTE glömt bort Er. Just nu tar jobbet all tid och kraft men nu börjar vi se ljuset i tunneln på storordern vi håller på med.

15- idag, men det blir ljusare för varje dag.

Igårkväll hade jag förmånen att natta barnbarnet. Så härligt att sitta med lälling o "Långa Ben" innan läggdags. Mommos lilla kjåka, det är livet det! Nu väntar jag på att hon ska komma så Mommo får följa på dagis och lämna.

Idag ska jag till doktorn med sonen, han har såna problem med magen lilla hjärtat. Vi ska se till att få en remiss till en expert. Det är ett riktigt handikapp att inte kunna göra eller äta något utan magbesvär. Han är 20 år men det är skönt ändå att ha med mamma som håller handen:)

Kramisar och ha en fin dag alla/Stormvind

Indiania
0

Godmorgon Stormvind och alla andra!

Vi har inte glömt bort dig heller. GladHoppas din son får bra hjälp.

I dag vaknade jag tidigare än jag brukar och känner mig så nöjd!

Önskar er alla en finfin fortsättning på dagen, skapa dagen!

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet_old
0

God morgon

Stormvind och ni andra som dyker upp eftersom.

Hoppas din son får den hjälp han behöver med sina magproblem stormvind.

Önskar er alla en bra torsdagGlad

[rore]
0

God morgon Stormvind och Indiania! Ja till er andra som droppar in lite senare.

Sitter här med kaffe koppen och försöker vakna till. Känner mig lite seg så här på morgonkulan.

Önskar er alla en fin dag.Kyss

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Ska baka lite idag och det blir nog Noblessebakelser och något mera.

Ha en bra dag/ kram Spanaren

tilja65
0

Godmorgon allihop!

Lycka till med sonens läkarbesök Stormvind. Visst är det så att det kan vara skönt att ha med mamma vid sådana här besök. Det känner jag igen Glad Det kan vara ganska skönt själv attfå vara med och höra vad som sägs och kanske trycka på lite extra för att få den hjälp man önskar.

Pigg och glad idag och ser fram emot denna dag.

Önskar er en härlig dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Jag önskar er den bästa av dagar! Glad

Elpida
0

Godmorgon!

Idag åker äldstan till Sydafrika, ska snart lämna resväskan till henne och krama "på återseende".

Kram på er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

God morgon i förkylningens tecken. Har smittats av lilla barnbarnet, och det är inga snälla bakterier. Förra gången fick jag lunginflammation.  Usch och fy.

Ha en bra dag alla. Och  till stormvind säger jag lycka till, till dig och sonen idag när ni skall till doktorn.

Kram

nillanb
0

God förmiddag !

Krya på er ni som är krassliga! 

Stormvind hoppas det går bra för sonen hos läkaren.

Elpida *skyddsmärk du din dotter… Cool

ha en fin dag alla

Hoppfull
0

God Förmiddag på er!

Idag är jag genomförkyld och ligger stilla… halsen värker både inuti och utanpå i varenda lymfkörtel… snoret rinner och huvudet värker Obestämd

#0 Jobbigt att ha ont i magen. Det är bra att ha någon med sig som kan lyssna med utomstående öron när man går till läkare. Hoppas att han får hjälp!

Ha en bra dag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

korseett
0

god eftermiddag!

Jag är inne en sväng. Januari och februari är nog mina slitigaste månader tror jag. Helst ska allt vara klart på samma gång. Giv mig styrka!!

snoflinga
0

#0 Lycka till hos läkaren!

Själv vill jag bara informera om att de dagar jag har stalltjänst, har jag svårt att hinna med att finna ro för att skicka ljus - så att ni som skriver inlägg om att ni önskar inte tror att jag bara skickar till vissa Flört

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

korseett
0

312 va? nä det tror jag ingen har tänkt. Så är det ju för alla- ibland har man mindre tid, ork eller lust att skicka och det är inget som ses snett över