Godmorgon 10 februari
Hoppas ni har det bra alla goa vänner! Själv är jag ganska nyvaken men kaffet väntar.
I dag blir det besök hos min sjuka farbror.
Möt dagen med ett leende, det tänker jag göra!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon Indiania och ni andra!
Ja, idag vaknade jag med ett leende och det sitter både på insidan och utsidan 
Hoppas att det blir ett fint besök idag Indiania! Själv har jag en del olika saker på dagens agenda och ser fram emot detta.
Önskar er alla en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon!
Önskar er alla en fin dag.
God morgon
Har inget leende just nu,ska nämligen hos tandläkaren.men efteråt så ska jag le som bara den!
Ha en bra dag alla!

Hej hej
#3 Loet, du har min fulla sympati!!!! Hoppas att det går bra och smärtfritt hos tandis!
Jag tycker det är så underbart skönt att ljuset är på väg tillbaka. Det är som att hela kroppen är på väg att vakna till liv igen =).
Idag steg jag upp tidigt så jag ska försöka umgås så mycket jag bara kan med mina barn ikväll - innan jag däckar i soffan ha ha =).
Må så finfint!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Ingen smärta utan bedövning som gäller hos tandis
God morgon!
Jag önskar er den bästa av dagar!
God morgon
Idag är en ny dag med många överraskningar.
Kram
Godmorgon på er alla 
Tandis plåga för två av er *ryyyser* lycka till
.
Igår var jag och skaffade mig en pendel
Åhhh den bara ropade på mig… *jag är din, jag är din* den är så vacker och kraftfull
, saken är den att jag inte alls skulle ha någon pendel!!!!
Jag skulle köpa mig Boji stenar för att lättare nå höga energier vid meditation innan länkning, ja jag fick med mig Boji stenar också…
ha en härlig dag 
Godmorgon Indiania och ni andra goa vänner….
Ha en bra dag hos din farbror och ta det lugnt på vägen dit i halkan nu Indiania.
Jag sitter just nu och lyssnar på Birgitta Werner på radio onefm Östersund. Har skickat in mail om mitt örhänge som jag tappat bort. Håller tummarna att hon kan säga var det är.
Usch tandläkare är inget vidare, men skönt när det är över. Jag fick ju in en geting när jag var där en gång , så de fick ha ut den först innan jag gapade.
Alltså i rummet inte i munnen..hi,hi
Ha en bra dag allihopa,
Kram Jile

God Förmiddag på er!
Här är en till som ska till tandläkaren idag
så jag har drömt och drömt och hur tänderna trillar ut ur munnen på mig (en bit av en tand har just exakt gjort det…). Jag avskyr verkligen tandläkaren men det ska bli så skönt att få det gjort!
Lycka till ni andra som ska dit.
Och kör försiktigt Indiania!
Ha en bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Åh, jag ska också till tandis snart, men jag tror jag avbokar - känner inte för att betala så mycket pengar som det kostar… SnålSnöflinga
Tycker att det ska va gratis om tandis inte hittar något….
I kväll blir det stalltjänst som vanligt, sen somnar jag väl i soffan, också det brukar förekomma 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Ni som skall till tandläkare i dag, tänk vad skönt när det är gjort! 
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
god förmiddag
Är inne en snabbis och kollar till er. Jobbar långdag iag så jaghar tom två matlådor med mig.
Ha en fin onsdag

#13 JAAA, nu är det gjort och trots att det gjorde ont så är det över nu! Jag är 1250:- fattigare men tanden är fixad 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.