Goddag söndag den 7
Godmorgon
Alla som har vaknat och dom som har sovmorgon.
Solen strålar så vackert på snön,så det blir en skidtur ut på isen idag.
Ha en trevlig söndag alla
Godmorgon Loet och alla ni andra 
Här syns ingen sol… skidtur på isen låter underbart
.
Jag började min morgon med yoga och meditation, en stunds stillhet innan familjen vaknar.
Ska strax väcka lilltjejen som ska på Aikidoträning, sedan kommer äldsta dottern på lunch.
Ha en underbar söndag
God morgon alla!
Vilken skön hundprommis!
Ca 9 grader kallt och en underbar sol, kan det bli bättre?
/kram Spanaren
Godmorgon på er!
Har nu tagit det lungt sedan 7 och nu ska jag strax komma igång med dagens göranden. Jag känner på mig att det kommer att bli en mycket bra dag!
Önskar er en härlig söndag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon på er!
Här är det sol i dag och -8,8 grader ute. I dag skall det bli en långpromenad det är ett måste.Lite qi gong blir det också
Önskar er alla en fin söndag!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon!
Här skiner solen på oss, himlen är blå och 3,5 minus. en härlig vinterdag.
Önskar er alla en riktigt fin söndag!
God förmiddag säger jag, var lite sen i starten idag.
Här skiner solen som en liten toka, det dallrar i luften av energi. Helt otroligt vackert.
Kram till alla 

God morgon! Bakmaskinen snart klar så det blir nybakt bröd till lunchfikan, sen hänga upp tvätten och samtidigt tillreda en god svampsoppa, sen åka till stallet o rida o mocka, för att sedan köra hemåt igen och äta mumsig svampsoppa med champinjoner och trattkantareller 
Hoppas ni har en skön söndag! Kram!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Ha en riktigt bra söndag allesammans!
go middag! Solen skiner och det är vackert ute. jag ska fortsätta städa idag. Usch vad det tar på energin av att bo i ett renoveringshus. Det är saker överallt och svårstädat
Ha en fin dag!
God eftermiddag! Vi har varit ute i solen vid Duse som ligger vid Vänern. Det var härligt vi hade kaffe och smörgås med stekt ägg och kaviar med oss. De timmarna gick fort 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Min sovmorgon vara bara till kl 7.00, försökte somna om men det gick inte. Men det har varit en skön vilodag att ladda batterierna på .
Alma

#9 Det går över efter några år
Vi är inne på tredje byggåret nu…. I början hade jag PANIK över sakerna, jag hade ångest och mådde skitkass över kaoset - men nu har jag vant mig och även om jag ibland kan känna av paniken så har jag lärt mig att det inte hjälper - det ser ut som det gör och det är inget jag kan göra något åt, sambon gör så mycket han orkar (det är ju han som kan det här med att bygga hus) och vi måste ju leva också samtidigt. Att bara bygga hela fritiden är inte snällt mot sig själv, då får det hellre ta lite längre tid men att man mår bra på vägen!
Hellre lite byggskit i hörnen än ett rent helvete 
#12 njae vi har hållt på sen 2004 och flyttade in 2005. Det är ett helrenoveringsobjekt. Ja så några år vete tusan. Vi har räknat med åtminstone 10 år innan det är helt klart.
Det som är jobbigt är just den här fasen där renoveringen pågår där vi normalt brukar förvara saker. Hoppas att vi får en över våning om sisådär två år eller nåt och då kommer det att lätta på bråten härnere haha

#14 Ja, vi har ju snart en halv ovanvåning, tror det gör susen när man kan bära upp saker där!!!