god morgon 6 februari
Jag har stått och kikat ut genom köksfönstret på två rådjur som vilade precis framför huset. Det är så tufft för dom nu med så mycket snö. Jag är glad att de har funnit en viloplats hos oss. Den ena låg på den plogade delen och den andra precis under fågelmatsbehållaren. De är så vackra rådjuren.
Jag önskar er alla en bra lördag
Godmorgon Korseett och ni som kommer!
Ja rådjuren är så fina. Innan all denna snön kom hade vi tre stycken som gick utanför ibland.
Vill önska er alla en givande dag!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon!
Vilken vacker syn Karin! Här har vi inga rådjur utanför fönstret, men det kan vara ganska rofyllt att studera fåglarna när de äter…
Igår hade vi ett underbart väder med sol och milt väder. Idag har solen inte visat sig ännu, men det är ganska milt, bara några få minusgrader.
Önskar er alla en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon alla
Idag var det riktigt behagligt på hundpromenaden, blev nästan lite svett.
Siri har fullt upp att nosa på alla gula fläckar som är överallt på snön. Ibland kan jag t.om se mönster och skrift i hundkisset. Lite kul faktiskt.
Kanske lite onödig information, men intressant är det.
kram
Godmorgon alla 
Solen tittar fram, härligt !
Ja det är ett äventyr på hundpromenaderna nu min Svea ska så högt hon kan i snöhögarna och gräva och hoppa !
ha en skön dag alla
Hej allihopa 
Rådjur är så vackra djur och är ganska så sällsynta hos mig. Några finns där jag och hunden brukar gå i skogen.
Blir ledsen när jägarna skjuter bort något rådjur … livets gång är hårt ibland.
Solen skiner och hundprommisen var mer än skön 
/kram Spanaren
God morgon, god morgon!
Ta vara på dagen!

God Eftermiddag!
Idag har vi varit i stan och köpt jeans till mannen och dottern, själv fick jag en flaska vin till räkorna i kväll. Sedan har jag städat lite och känner mig så nöjd med mig själv… så nu ska jag ta och duscha och göra mig lite helgfin med 
Hoppas att ni alla får en riktigt skön lördagkväll!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Go eftermiddag!
God eftermiddag!
Önskar er alla en trevlig lördagskväll.

God kväll allihop! Nu har vi fiskat gädda ända sedan i morse fram till kl fem, gissa om jag frusit! O till min glädje fick alla gäddor hoppa tillbaka i vattnet igen, gissa om jag var lättad över herrarnas beslut!!!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.