God morgon 3/2

Ah, du var snabbare än mig :) Vilken söt bild! 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Godmorgon Gunilla och Snöflinga! 
Jaa det snöar så det blir ut att skotta frampå. Katten har varit heltossig här innan han fick upp mig.Mattorna låg i hogar allt detta bestyr för lite mat.
Det var så roligt i går när vi hälsade på vår farbror, han var glad och på gott humör, han har ju mist talförmågan efter stroken men skratta kan han.
Önskar er alla en härlig dag trots all snö.
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

#2 Vad härligt att farbror var på glatt humör och skrattade! Det är ingen lätt situation han befinner sig i, och då är det för väl att han kan vara positiv!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God morgon!
Ja vi är insnöade- vår uppfartsväg som är väl 100 meter finns liksom inte längre. Traktorn är trasig och snöslungans drivning slutade att fungera. Jag får stanna hemma idag från jobbet och maken fick hjälp ner av en granne med stor pickup och fyrhjulsdrift.
Ha det så bra idag alla
God morgon Gunilla och alla andra.
#2 Man blir så glad i hjärtat när man kan få någon att skratta. Speciellt om dom har varit med om någonting svårt. Skönt att glädjen finns kvar.
Kram till alla idag
God morgon
Äntligen så har det slutat snöa,tur man har en hjälpsam granne som har snöslunga baki traktorn,annars skulle det bli problem.
Längtar efter blidväder så att snö får sjunka ihop ett par dar.fast lite för kallt än -22 grader.
Ha en bra onsdag alla
God morgon alla!
Hej Loet, samma väder här … 22 grader kallt alltså och det har slutat med att snöa 
En vacker sol lyser upp hela mitt vackra och fina vinterland.
Ha det/ kram Spanaren
#3 och #5 Han har legat i över ett år nu och vi har 10 mil att åka ( enkel resa ) ibland är han arg men i går var han så nöjd och glad och det värmer hjärtat. Vi hade med en blomma i går och den skall han ha ner i sängen och titta på en stund och så kommer det en tår.
Han var vår barndoms glädje därför är min bror och jag så fästade vid honom.
Kram på er.
Godmorgon allihop!
Vad roligt för er att det blev ett glatt besök igår Indiania!
Här är det mycket snö som hos er andra, men idag är det ganska milt så vi får se om det får ligga kvar. Nu ska jag klicka runt på facklorna en stund innan jag tar tag i dagens göromål.
Önskar er en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon Gunilla och alla andra, ja det är bra att du varnar alla för snöskottningen :-) många blir dåliga efter. så söt bild.
Ja skrattet Indiania är bra och helande. Måste vara hemskt att få stroke och ej kunna prata. Förstår om han blir less ibland.
Oj har ni fått så mkt snö och Korseett är insnöad. Hoppas det inte kommer mer då. Men blåsten har har vi här..snön kanske kommer.
Kram Jile

God förmiddag på er!
Här är det oxå milt tack och lov, blir nog lite på plussidan mitt på dagen. Lite bekymrad kan man bli inför sommaren när vi har sådan riklig nederbörd redan nu. Man brukar ju säga att nederbörden är ungefär samma utslaget över året, varje år. Och om det stämmer så lär allt torka bort i sommar… så det kan väl få räcka nu och spara lite väta till sådd och skörd i sommar?
Ha en bra dag allihop och en trevlig lille-lördag 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

God förmiddag!
Idag har vi blötsnö och blåst,minus 2 just nu.
Visst känns det gott i hjärtat när man kan göra någon glad Indiania.
Ha en fin onsdag alla och ta det lugnt om ni måste ut på vägarna.
/ Toyan
Godförmiddag alla 
Så härligt Indiania att läsa att din farbror var på gott humör igår när ni besökte honom…
Mitt hjärta blir alldeles varmt när du berättar om hur du och din bror reser så lång väg för att få vara med er farbror !!!!
Det är äkta kärlek det…
Stor kram till dig 
Jag önskar er alla en härlig dag
Kram tillbaka du fina Nillan!
Ja jag kan bara hålla med- Det är kärlek det Indiania!
Tack till er alla som har skrivit så fint till mig ingen nämnd och ingen glömd.
Ja jag älskar honom mycket!
Kram från en rörd Indiania. 

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Ja jag håller också med,det är stor värme.
Ja jag håller med er alla. Tänk om alla var som er Indiania, tänkte på de sina skulle världen se annorlunda ut.
Kram Jile
Ps! Nu kom snön här för fullt…är du pigg spanaren så du kan ploga åt mig.