God dag 31 jan
God morgon
Ni som har stigit opp och även ni som har sovmorgon idag.
Så är det sista dagen i januari, och ett steg närmare våren fast kung Bore håller än ett järngrepp.
Önskar er alla en trevlig söndag.
Godmorgon Loet och alla som tar sovmorgon 
Det var svårt att stiga upp ur sängvärmen idag.
-20 ute, i dag blirdet röjning i tvättstugan.
ha en skön söndag
God morgon alla!
Vet ni att det är bara så skönt att låta dagen få överraska mig med alla dess timmar och sekunder.
Inte ens veta hur dagen kommer att bli, utan bara lugnt öppna mina armar för att famna dagen
/kram Spanaren
god förmiddag.
Ska snart sätta igång och elda. Är lite trött och mosig men annars rätt okej.
Ha en fin dag

God morgon på er!
#2 Så härligt avslappnat det låter Spanaren, hoppas dagen har något fint i beredskap för dig och alla andra goa människor här inne.
Allt gott till er!
Kram/ Toyan
God förmiddag på er!
Har ätit frukost och druckigt kaffe efter min sovmorgon, intressant va?
I dag kommer dotter med sambo på besök och det blir kalkon till middag.
Önskar er alla en härlig söndag!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon på er!
Sitter här och äter en sen frukost och sedan ska jag ta mig en härlig promenad i det fina men kyliga vädret!
Önskar er en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina

God morgon! Somnade i soffan i går, både jag o sambon, o sen sov vi ända till tio
Slappedag i dag alltså, blir lite väggplanering på ovanvåningen, lite småstädning och så hästskötsel… -17 när vi gick och lade oss vid tre, -7 när vi gick upp, och nu snöar det 
Sitter och spanar på småfåglarna, ska rapportera till ornitologförbundet sen, sista dagen i morgon men då kommer vi inte hinna se några fåglar för det är mörkt när man kör till jobbet och mörkt när man kommer hem.
Nu ska jag dra igång dismaskinen! Önskar er en skön söndag!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God förmiddag!
- 14 grader och det snöar igen men den snön får ligga kvar för med min fortfarande onda rygg kan jag inte skotta bort den. Det är bara så pass att jag tar mig över golven här hemma. Men det går väl över den här gången också.
Såja… nu har jag gnällt av mig… 
Ha det bra idag, allesammans!
Ja godmorgon på er alla…var upp i ottan och eldade för det kändes kallt. Rädd om undulaterna faller av pinn…
Ska ut och gå idag och ha en skön dag. Dotter har blivit förkyld så det blir väl kurering…med lapachote som jag kokat få se om det hjälper.
Kram Jile
#5 Mmmm kalkon 
det var länge sedan… Jättegott som mat Tina säger 
Var dagen på spa till belåtenhet….
#5 Bodde du närmre kunde du fått ett smakprov.
Det var bara energimassage jag testade och jag ville inte gå upp när det var dags
Men jag blev så trött och lite yr efteråt och i dag är jag lite förkyld men det är ingen större fara.
" Var nära naturen - var när dig själv "
#10 det låter underbart !
Jag har fått energimagnet massage några ggr, och tyckt mycket om den formen.
Hur går energimassage till undrar fru nyfiken 
/kram Spanaren
God kväll alla fina
Idag har jag blivit initierad och det kändes väldigt starkt och speciellt.
Har varit på kurs hela helgen och det känns kan jag lova.
Jag säger bara REIKI till alla
kram

God afton… eller kväll!
Jag tycker att Kung Bore är värd en låååång skön semester nu, med start omedelbart
Han har slitit nog nu för att räcka fram till december.
Idag har vi städat och plockat lite och sedan har äldste sonen varit hemma och ätit middag. Det har varit mysigt. Nu väntar soffan en stund innan det är dags för sängen.
Ha en skön kväll allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.