Healing iFokus

Healing

Läst 926 ggr
snoflinga
0

VAD HÄNDER!!!!

Nu har det hänt TVÅ gånger! Jag loggar in med mitt användar-ID och lösenord, och vips hamnar jag i någon annans konto! Idag var det hos någon som heter hallonsoda, häromdagen var det på någon annans konto som jag inte minns vems!!! Jätteläskigt, jag vill ju inte att andra hamnar i mitt konto!!!

Har det hänt er? Jag blir jättenervös, tycker inte alls om när det blir såna galna fel! Första gången trodde jag att jag kanske råkat komma åt någon knapp så att det blev fel precis vid inloggningen, att jag råkat få upp någon som stod som "nya medlemmar" eller nåt, men nu vet jag att jag bara tryckte in mina inloggningsuppgifter och sen vips var jag inloggad som någon annan, som inte ens är aktiv på healing!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

snoflinga
0

Ps. Har meddelat Niklas som brukar skriva inlägg på förstasidan om detta - hoppas han kan fixa det omg!

Soffe
0

Än så länge har det inte hänt mig. Hoppas ingen hamnat(r) på min sida.

Det är många fler som har varit med om det här.

tilja65
0

Det har hänt mig vid ett flertal gånger, senast igår morse. Men jag har alltid kommit till konton som inte verkar vara så aktiva. Där finns inga bilder eller så, det enda jag har sett när det skett är vilka sajter denne person varit medlem på.

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

snoflinga
0

Usch, tycker det är lite läskigt faktiskt, jag vågade inte titta runt på det konto jag hamnade sist, det kändes så fel, men kanske borde göra det nästa gång för att se så inget kan hända…

korseett
0

Det har inte hänt mig

Pagan
0

Jag har oxå hamnat hos hallonsoda, mysko.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

kali
0

Jag har också råkat ut för det……..

Indiania
0

Detta har jag också råkat ut för ett par gånger.

" Var nära naturen - var när dig själv "

JILE
0

Ja jag med..kände mig lite vilsen. men det gick inte att fortsätta på den sidan då.

snoflinga
0

Hej allihop!

Niklas meddelar mig att han gärna vill att jag tar en skärmdump nästa gång det händer, och skickar till honom. Om någon av er råkar ut för det innan mig kan ni väl ta en skärmdump och skicka till mig/Niklas?

JILE
0

Vad är skärmdump.Obestämd?

Pagan
0

En bild av det du ser på datorskärmen. Jag trycker på ctrl+print screen knappen och klistrar in bilden  i meddelandet

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

JILE
0

#12 Tack..nu har man lärt sig ngt nytt.Skrattande