Godmorgon 30 januari
Vill önska er alla en underbar lördag!
Här har vi -16,4 men vad gör det om det är kallt ute bara värmen finns inombords!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon Indiania och alla ni andra som kommer in senare!
Här puttrar kaffebryggaren och det luktar så gott,,,,,
Mmmm, ska bli gott med lite frukost.
Önskar er alla en fin lördag.
Godmorgon Indiania, Rore och alla andra!
En ny dag att fylla med diverse innehåll. Själv ska jag verkligen njuta av min lördag. Imorgon kommer familjen tillbaka efter en vecka i Sälen och då blir det liv i luckan igen 
Önskar er en trevlig lördag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon
I dag har vi -22 grader varmt
Önskar alla en trevlig lördag!

God morgon allihop! Här är bara -10 och fullt med vacker snö! Småfåglarna sitter i mängder vid fågelbordet, maten tar slut på en dag!!! Underbara små pjoddar i alla möjliga färger, vi vet inte ens vilka alla är!
Önskar er alla en skön helg!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God förmiddag alla 
Ja brrr -20,3 …
jag önskar er alla en härlig lördag
god förmiddag
Nu -17 men inatt -27. Har eldat hela natten. Haft fullt upp nu på morgonen med en sjuk make som kräks. Nu ligger han i soffan och är nedbäddad.
Ha en fin dag!

God middag!
Här var det minus 19 i morse men nu skiner solen så vackert. Tänker ändå hålla mig inomhus för min kropp gillar inte när det är så här kallt protesterar med värk.
#7 Usch då korseett, har han kräksjukan guben din kanske, önskar god bättring.
#4 Kram tilbaks du goa glada Spanare
Önskar er alla en fin lördag!
Hej på er.
Jag har släpat mig till datorn ett par gånger idag. Kan knappt röra mig p.ga. min onda rygg. Jag tror det är snöskottningens fel. Jag vet att jag inte ska hålla på och lyfta något tungt, men vad göra?!
Ha en fortsatt bra Lördag!
Godkväll Indiania och alla andra,
Känner gemenskap med några här idag, såg att Gunilla skottat och också fick ont i ryggen som mig, låg hela kvällen i förrgår med huvudvärk pga av snöskottning. Men nu är jag bättre igen.
Korseett som eldat på natten…jag med gick och lade in i pannan vid 01:00 igårkväll när alla andra sov och stannade upp och tittade på fullmånen som var så fin. Vi får nog fortsätta springa och elda för det skulle hålla på två veckor till denna kyla.
Vi har ju värmen inombords att värma oss och andra med….bra skrivet Indiania.
Kram och forts. trevlig Lördag.