Healing iFokus

Healing

Läst 543 ggr
snoflinga
0

God morgon 29/1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sista fredagen i januari, tänk vad tiden går fort Skrattande Hoppas ni får en skön fredag med "fredagsmys" i kväll!

Själv har jag ett tungt beslut att fatta, om min gammelhäst, och fastän jag mår bra så tar det en hel del energi, man måste ju vrida allting fram och tillbaks tusen gånger innan man kan ta det stora beslutet. Samtidigt kommer sorgen efter hennes son tillbaka, men det är nog helt naturligt.

Fredagen får gästas av en bild med mig och hennes son, ingen bra kvalité men för mig är den så rofylld…

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

tilja65
0

Godmorgon Snöflinga och ni som kommer in efterhand!

Jag håller med om att det är en härlig bild. Den utstrålar en stark värme och som du skriver rofylldhet. Glad

Vilket svårt beslut du har framför dig Snöflinga.

Här är det fullt upp och jag undrar just vart veckan tagit vägen, nu när jag kan konstatera att det redan är fredag.

Önskar er alla en härlig fredag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[rore]
0

God morgon!

Snöflinga! Vilken fin bild,, den strålar. Tunga beslut är svåra,, men kan vara oerhört befriande. Kramar om dig.

Nu måste jag fixa lite kaffe,så att jag vaknar,,ha en fin dag alla.

[GunillaF]
0

God morgon!

Sitter på arbetet med dagens andra kopp kaffe. Den värmer bra efter den kalla prommenaden i -23 grader.

Ha en fin Fredag!Glad

majlar
0

God morgon snöflinga och alla andra som snart vaknar.

Fin bild med mycket kärlek i. Du väljer rätt.

Kram

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Usch då Snöflinga … livet är hårt ibland, men alla ska vi den vägen vandra. Tunga beslut får oss också att växa.

24 grader kallt hos mig också Skrattande

Fredagsmys var ordet, så ha det mina vänner/ kram Spanaren

Loet_old
0

God morgon

Så var det fredag igen och denna månad går snart av stapeln.

Du får glädjas och minnas dom fina stunder ni har haft ihop snöflinga,fast det är ett tungt beslut att ta.

Kallt blev det idag men ha en rofylld dag ändå.Glad

Indiania
0

Godmorgon Snöflinga och alla andra! Glad

Så fina ni är tillsammans på fotot, vilken harmoni.

Så var det fredag igen veckorna går fort. I dag är det lite mulet här och det är - 7,4 ute.

Önskar er alla en härlig fredag! Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Angelita
0

God morgon på er alla ingen nämnd och ingen glömd!

Här stiger solen just upp. Det blir en strålande dag, men kall. Det är just nu -31 ute.

Önskar en underbar dag!

Hoppfull
0

Ha en underbar fredag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Elpida
0

Brrrr..-31 hos Angelita - jag som tyckte det räckte med -15!!!

Snöflinga, förstår hur ont i hjärtat det gör, snyft. Underbar bild på dig och "killen", varmt och gott!

Till alla er önskar jag en myspys-fredag (om ni inte ska ut på galej förstås, då hoppas jag den blir lite mer fartfylld ;-)

Kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Toyan
0

God middag!

Känner med dig snöflinga, det är svårt och tungt att behöva skiljas från en vän.

En vacker bild av kärlek och ro.

Sänder ljus och kärlek till er.

Kram/ Toyan

korseett
0

god middag alla!

Såna beslut är tyvärr nödvändiga att ta men det blir inte ett dugg bättre för detRynkar på näsan

Jobbat idag och handlat. Ska elda nu och så får jag sitta och vänta tills maken ringe och ska hem från galej ikväll

Ha en fin fredagskväll