God morgon 28/1
TORSDAGSMORGON
Bara en tidig morgon till att tvinga sig upp ur sängen, sen är det SOVMORGON!
Önskar er alla en underbar torsdag i snön! Hoppas ni har lika fint väder som jag i dag (strålande sol, 20-30 cm snö och -2°)
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God morgon Snöflinga och alla ni andra som kommer hit under dagen!
Snö…. Jaa, nog snöar det alltid. Här har kommit ca 20 cm till inatt. Jag tog bort ungefär lika mycket igår kväll efter jobbet.
Jag önskar er en bra dag!
Godmorgon Snöflinga och Gunilla och ni andra som kommer!
I dag var jag lite seg men nu är jag uppe i alla fall.
Det kom bara lite snö här i går.
Önskar er alla en härlig dag!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon!
Mycket snö har det kommit även här i söder. Mer än jag kan förstå. Så nu ska jag ut och skotta igen. Denna gång är det lätt pudersnö i varje fall, men ett par decimeter måste det varit som kommit.
Önskar er en fin vinterdag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon alla sköna
Idag var det inte lätt att ta sig över snövallarna. Jag fastnade och Siri undrade vad jag höll på med. Så hon var ju snäll och väntade tills jag hade krånglat mig ur snöns grepp.
Såg nog rättså roligt ut.
Kram och ha en skön dag.
God morgon alla!
Här snöar och blåser det än och det har skottats flera ggr. Det blir drivsnö och den kan vara packad (inte jag) på sina ställen 
Oplogade vägar osv. men varför gnälla … det är ingen jordbävning som tar allt för oss 
Ha en bra dag/ kram Spanaren

#5 Det är ju bra motion också med snöskottningen
O helt gratis också 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God morgon
Herreminge vad snö som har kommit och blåser också.
Kollade för roskull upp köldfaktorn som motsvarade -25 grader, och det känns verkligen.
Visst man ska inte klaga det finns dom som har det värre.
Ha en fortsatt bra torsdag alla

Godmorgon på er!
#5 ha ha ha ha, packad…. du är för härlig Spanarn =).
Ikväll ska jag köra gocart för första gången. Har inte velat prova eftersom jag är rädd om nacke och rygg men det skulle inte vara ngn fara fick jag höra. Någon som provat?
Man fick iaf inte köra in i varandra blev jag lovad
:\
Ha det bra!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

#0 Fniss, precis så där tänker jag om veckodagarna med… snart är det sovmorgon 
Vi gav oss ut i snöstormen igår kväll för att fixa present till min svärfar som fyller 60 idag. Synd att vi har så dålig relation bara, men så är det ju med vissa.
Ha en bra dag alla och tänk att strax är januari slut 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
god förmiddag!
Tänk jag har varit och simmat på morgonbadet i morse! Alldeles själv med och det gick alldeles utmärkt
Sitter på jobbet nu och har ätit frukost och snart börja jobba.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon Snöflinga och alla andra…har du sol det har inte jag. Kanske kommer senare.
Har skottat och börjar känna mig stel nu. När jag var klar kom plogen..typiskt..men..men har ju fått lite motion om inte annat.
Har du varit och simmat Korseett..är det kl: 06:00 man måste vara där då? Duktiga dig, måste vara moronpigg du :-)
Kram Jile

#11 jag tror de öppnar 6,30 men det håller på till 10 på morgonsimningen. Jag var där till kl 8 så det var alldeles lagom för mig
#12 ja vad skönt….såg att de hade där jag bor kvällsimmning med dämpad belysning och musik. Då är det ju inte så många som ser hur man ser ut när man glider ner ivattnet heller..hi..hi
De ser bara ngt vitt ljus som försvinner ner i vågskvalpet.
Kram
#13 ja likadant här! det berättade badvakten om att torsdagkvällar har de vuxenbad. Då fyller de upp bassängen ända upp, släcker all belysning och har marschaller och ljuslyktor och dämpad musik på. Sen så har de en utebastu att gå till förutom de på insidan. Jag ska försöka få med mig guben dit.
#14 ja vad härligt..skulle behöva det just nu känns det som .-))) efter skottningen.
Bra att de ordnar för folk.
Godeftermiddag!
Sängen var alldeles för skön i morse,, svårt var det att kliva upp.
Äntligen sovmorgon,, i morgon,, inte för att jag precis lyckas någe vidare med sovande på mina lediga dagar
,, men det käns skönt att veta att möjligheten finns….
Snö i massor finns det även här,,, Lite mysigt är det nog ändå
Önskar er alla en trevlig eftermiddag och kväll.
Ja det har äntligen slutat snöa,men det förbytts i kyla istället,tempen kryper så sakteliga nedåt.