Healing iFokus

Healing

Läst 684 ggr
snoflinga
0

God morgon 18/1

God morgon på er allihop! I dag var det segt men nu är det värsta över och snart är veckan i gång igen Skrattande

Skapa er en vacker och skön dag Kyss

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

nillanb
0

Godmorgon Snöflinga och ni som ännu sover gott Glad

Ja så  var det en ny veckas första dag…

Indiania
0

Godmorgon Snöflinga och Nillan!

Till er andra önskar jag ett härligt uppvaknande Skrattande Jag känner facksamhet för denna nya dag och önskar er alla en strålande dag!

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet_old
0

God morgon

Så var det en ny vecka igen, gu va tiden går fortFörvånadsvirs så är helgen förbi nåväl man får ta det också.

Önskar alla en ny härlig dag med glädje.Glad

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Säger som Loet, en ny härlig dag med glädje till er alla Tungan ute

/kram Spanaren

Toyan
0

God morgon till er alla!

Ny vecka med nya möjligheter att ta vara på.

Ha en härlig måndag fylld av kärlek och glädje!

Kram/ Toyan

[GunillaF]
0

God Måndagsmorgon!

Vi har en ny vecka med nya möjligheter, precis framför våra fötter.

Jag har bestämt att fylla den med enbart positivitet!

Indiania
0

#6 Härligt Gunilla det skall jag också göra Glad

tilja65
0

Godmorgon allihop!

Har nu avslutat alla morgonbestyr och har laddat upp för en ny fin dag. Här snöar det för fullt igen och det ser så vackert ut.

Önskar er en bra dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

korseett
0

God morgon! Äntligen tillbaka!

Idag klippning och så hem och göra en momsrapport. Sen så får jag se om jag orkar till Grums och jobba vidare där

ha en bra dag alla!

stormvind
0

Godmorgon alla vänner här inne!

Hade önskat en positiv fin dag  men jag mår så dåligt idag. Andra veckan på jobbet utan vår "Turre Dutt" och imorse var det som en spark i magen när hans bil inte fanns på plats!

På torsdag ska vi följa honom till sista vilan och hoppas på frid efter det. Trodde jag mådde hyfsat men illamående och ledsen idagGråter

Hoppas Ni andra får en fin dag som inte bär på nära sorg! Fast vi är väl alla påverkade av traumat på Haiti också.

Kramisar/Stormvind

snoflinga
0

#10 Många kramar till dig! Det känns långt till torsdag, men den är egentligen inte så långt borta - hoppas det blir en fin begravning så att ni kan få ett fint avslut!

snoflinga
0

#10 Ps. Man FÅR lov att må dåligt när någon gått bort, det är ju helt normalt och helt okej!

stormvind
0

Tack!

Vill egentligen inte belasta Er dag med min nedstämdhet, men det är skönt att prata av sig ibland!

Kramisar/Stormvind

snoflinga
0

#13 - Det hör ju till livet med sådana händelser och känslor. Och på ett sätt så är det bra att du skriver av dig, dels är det bra för dig att få dela med dig, och dels blir vi andra påminda om hur lätt förgånget livet är och på så vis kan vi ta bättre hand om de våra - och så kan vi tänka på dig och skicka fina tankar till dig.

Hoppfull
0

God Förmiddag!

#10 Säger som snoflinga, man både får och ska må dåligt när livet stökar och bråkar! Alla har sådana perioder och det är en del av livet. Allt kan inte vara positivt hela tiden, det är de här enorma uppförsbackarna som skapar utveckling hos oss. Så låt dig bara vara i sorgen och smärtan en tid. Ta hand om dig och glöm inte att skratta mellan varven! Kram!

I övrigt snöar det här idag. Norrlänning som jag är får jag väl erkänna att jag är rätt nöjd med vinter nu… jag har ju flyttat ifrån dessa långa vintrar… Jag längtar nu efter vår och barmark så att jag tar mig ut på promenader igen. Fast jag gläds med alla barn som åker pulka, skridskor och annat kul nu under dessa veckor.

Idag har jag inget inplanerat alls… får se vad som händer.

Ha en bra måndag alla!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Indiania
0

#13 Stormvind, det är meningen att vi skall vara oss själva här inne och ibland mår vi bra och ibland är vi ledsna det skiftar i livet.Glad

Visst är det skönt att kunna skriva av sig lite och få lite förståelse.

Det är som nån skrev här naturligt att du känner som du gör nu, skall tänka extra mycket på dig på torsdag.

Kramar om dig! Indiania

majlar
0

God förmiddag alla fina

Här lägger sig ett stilla rent och fint snötäcke. Bara -2, hade jag haft kraft skulle jag ta mig tusingen sätta på mig skidor och dra rakt ut i skogen.

Men, men det är bara en dröm.

#10 Stormvind tänker på dig på torsdag. Man får vara ledsen.

[rore]
0

Hej på er! *vinkar*

stormvind
0

Så skönt att Ni finns mina vänner här!

Jag löste dagens svårmod med att torka tårarna och hämta barnbarnet på dagis! DET är livsglädje och man får kraft. Lagade mat och hade färdigt till alla när dom kom hem från jobbet. Sen en långpromenad med hunden i härligt väder, nu känns det bättre!

Kramisar/Stormvind

Indiania
0

#19 Du år en levnadskonstnär GladKram vännen!