Healing iFokus

Healing

Etikett: healing-allmänt
Läst 1820 ggr
allhealing
0

Huvudvärk & supertrött hela dagen igår

igär var jag däckad hela dagen samt hela natten innan.

Jag kopplar ihop det hände mig med det som skedde på Haiti.

Är det flera healers som kände av detta igår?

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Soffe
0

Nej. Jag har inte känt av något sådant. Jag har helt annat o va fokuserad på även om jag såklart tycker att det är tråkigt det som hänt i Haiti.

Indiania
0

#0 Både min sambo och jag hade lite huvudvärk i går och jag tar till mig att det kan hänga ihop med det som hänt på Haiti. Brukar sällan ha huvudvärk annars.

Jag tycker inte alls det är konstigt om vi blir påvekade när det händer sånt här, jag har försökt skicka healing till de stackars människorna.

" Var nära naturen - var när dig själv "

JILE
0

Ja jag har ju haft det i några dagar, men jag brukar ju få så här…men intressant. Jag säger som Indiania att jag tar till mig detta med att det kan ju ha med Haiti att göra.

Man känner ju verkligen för dessa stackars människor som drabbats.

Min dotter var så trött imorse och hade huvudvärk och hon brukar aldrig ha huvudvärk. Hon var hemma ifrån skolan idag.

Soffe
0

Är jag konstig då som inte känt av något? Frågar bara ;-)

Indiania
0

#4 Det är väl ingen som sagt att du är konstig Soffe?

Alla reagerar ju inte på samma sätt. Flört

[Pirkkolino]
0

Jag kommer här också och berättar att jag mådde dåligt igår. Men idag förknippade jag min känsla vad jag brukar få när jag enbart läser eller hör namnet Haiti. Min barndomskompis och sedan min bästa väninna dog på Haiti. Det hände 20 år sedan, och jag tänkte direkt på henne nu igen när jag läste om tråkiga händelsen där. Men vem vet, om det var enda orsak. Jag har fått lite samma känsla innan andra tråkiga händelser har hänt över hela världen.

Pirkko

JILE
0

#4 Nej Soffe, vi kännerr ju olika alla som Indiania säger. Vi kanske hade huvudvärk av annan orsak och inte av denna händelse. Det var bara att jag är öppen för denna teori som Kent hade.Glad

Indiania
0

#6 Förstår verkligen om du mår dåligt när du hör namnet Haiti Pirkko, det måsrte ju känts extra kraftfullt för dig som blir påmind om det du var med om för 20 år sedan.

Håller med om att att det känns jobbigt med allt som händer i världen, det gäller att hålla det en bit ifrån sig……..

Kram till dig Pirkko

Soffe
0

#5 Nej. Det är ju därför jag frågade bara om ni tycker så..

#7 Förstår det..

[Pirkkolino]
0

#8 Tack vännen. Glad Det är den värsta att jag har inte kunnat riktigt fatta att hon är dö, trots att det har gått så lång tid. 

Kram till dig också. Glad

Hoppfull
0

Jag är ju ingen healer men mådde helkasst igår! Tror t.o.m. att jag skrev om det i god morgontråden igår… kände mig alldeles överkörd, sliten och slut och hade huvudvärk som satt så himla konstigt.

Har inte haft en tanke på att det skulle kunna bero på något sådant.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Indiania
0

#11 Man behöver inte vara någon healer för att ha medkänsla, du är nog bra på det tror jag! Glad Kram Indiania

Hoppfull
0

#12 tack vännen! Jag skrev så eftersom frågan var riktad till andra healers. Tror att det är många som berörs men som kanske inte ens kopplar ihop det då det är så långt ifrån.

Kram vännen!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[GunillaR]
0

Det är nog så att när det  händer något så katastrofalt någonstans på jorden så känner vi av det alla på ett eller annat sätt. Vi är ju en helhet alla människor och alla levande varelser på jorden så det är ju inte så konstigt om vi blir berörda.

Själv mår jag fysiskt illa och känner direkt hur energin blir lägre.

Gaiatri
0

Jag var också ovanligt trött och upptäckte att flera på mitt jobb var mycket trötta. Vi diskuterade vad det kunde vara som påverkade. Jag tänkte sen att det var nog händelserna på Haiti som påverkade. Jag vaknade också på natten och undrade vad som var på gång. På morgonen kände jag att jag behövde se nyheterna för att se vad som hänt.

snoflinga
0

#14 Jag tror du har rätt, för flera av mina vänner, släktingar och sambo har klagat över enorm trötthet nu. Sambon brukar ha svårt att sova, men däckade på soffan häromdagen och sen sov han ändå hela natten vilket är ovanligt, så kanske är det en kollektiv trötthet.

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

solvinge
0

Jag var på ett föredrag med astrologen Thomas Jönsson och nummerologen Annika Langle den 14 på kvällen, fick veta att det var solförmörkelse och turbulens 15 januari kl 08.11 och att det påverkar oss mycket och vad jag förstod så kan jordbävningen ha något med det att göra, naturkatastrofer precis före.

2010 blir ett år med mycket energi, januari-febr skiftet kommer något som ruskar om oss. ny energi kommer in och vi släpper tag om blockeringar, vi kan inte undvika att släppa då vi får hjälp.

Ledarna ska inte ha makten utan folket.

17/2 kommer det att vara speciell energi, planeterna har inte stått som det gör den dagen sen 2/9 1945 då blev det fred.

En våg av kreativitet och idee'r under året, öppningar.

Vi måste ta hand om kroppen lyssna in ordenligt

Juli-september ligger alla 4 kardinaltecknen samlade, mycket starkt.

Tid att agera, stress försvinner.

Mycket överaskningar när blockeringar släpper.

11 juli total solförmörkelse över stilla havet.

Mars- augusti kraftmånader att agera.

8/6 bra för esoterik, inre kunskapsarbete, läker kollektiva sår, hämta hem själen.

Viktigt att aldrig pressa sig vid en solförmörkelse, solförmörkelse en gång varje halvår.

Jag har försökt att återge det viktigaste.

JILE
0

#17 Tack Solvinge, intressant att läsa sånt här.

Kram Jile

Indiania
0

#17 Tack Solvinge! Det här var verkligen intressant, i går kväll mådde jag dåligt var så varm och konstig i huvudet, benen ville inte bära mig hade lite yrsel också.Jag var så trött somnade direkt när jag gick till sängs.

Då förstår jag det hela bättre, i dag har både sambon och jag känt oss hängiga,kanske är det bättre i morgon vilket jag hoppas.

Tack snälla du för du berättar jag tar till mig det. Flört

Kramar Indiania

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj oj oj vad jag fick huvudvärk. Den bara kom nu ikväll. Vill inte. Har känt mit hängig och konstig hela dagen. Nu ikväll så skulle jag fotografera himlen för där var en konstigt sken över molnen. så gjorde jag fel inställning på kameran så att blixten brände av.

Bilden är här.

Vet inte om jag berättat om mina blå ljus som förföljt mig senaste veckan.

Något är det i luften ii alla fall och det är inte bara moln. Eller så är det moln som där finns föroreningar i och att man därför får ont i skallen.

Natti!

TantAlma
0

hej! jag fick också huvudvärk igår när jag satt och jobbade med en tarot stjärna. Senare upplevde jag också yrsel , jag var så illa mående att jag blev tvungen att kasta upp lite för att lätta på trycket.

Alma

Indiania
0

#20 Vad häftigt med den blå bollen på himlen Glad

korseett
0

jag märkte nog inget jag