Året 2010 föredrag
Jag var på ett föredrag med astrologen Thomas Jönsson och nummerologen Annika Langle den 14 på kvällen, fick veta att det var solförmörkelse och turbulens 15 januari kl 08.11 och att det påverkar oss mycket och vad jag förstod så kan jordbävningen ha något med det att göra, naturkatastrofer precis före.
2010 blir ett år med mycket energi, januari-febr skiftet kommer något som ruskar om oss. ny energi kommer in och vi släpper tag om blockeringar, vi kan inte undvika att släppa då vi får hjälp.
Ledarna ska inte ha makten utan folket.
En våg av kreativitet och idee'r under året, öppningar. Vi måste ta hand om kroppen lyssna in ordenligt.
Mycket överaskningar när blockeringar släpper. Tid att agera, stress försvinner.
Utmaningar under året, attityden är viktig, till tiden, oss själva, välj en positv attityd,ansvar, vad vill jag skapa.
Idee'r behöver vila, växa, sen agera. 2010 har vi behov och möjlighet att agera utifrån oss själva. Mars- augusti kraftmånader att agera.
Rädslor har ökat under 2000-talet, nu kommer en annan energi, dags att agera, ta vara på idee'er, från rädsla till eldkraft! Makten att vara jag, att vara sann. Vårt år!
Viktigt nu är också att lyssna till barn och ungdom de kommer med helt nya idee'r som inte finns tillgängliga för oss.
17/2 kommer det att vara speciell energi, planeterna har inte stått som det gör den dagen sen 2/9 1945 då blev det fred.Juli-september ligger alla 4 kardinaltecknen samlade, mycket starkt.
8/6 bra för esoterik, inre kunskapsarbete, läker kollektiva sår, hämta hem själen.
11 juli total solförmörkelse över stilla havet.
Viktigt att aldrig pressa sig vid en solförmörkelse, solförmörkelse en gång varje halvår.
Jag har försökt att återge det viktigaste.
Tack Solvinge för du delar med dig av detta!
Tycker det är så spännande och intressant och jag måste säga det låter ju lovande detta nya år!
Hoppas du själv har det bra också!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Indiania!
Det är ganska bra nu, mycket trötthet men det känns som att nu finns det hopp, ser ut att bli ett mycket spännande år.
Stor varm kram till dig!
Tack Solvinge, det var väldigt intressant läsning. Alltid bra att vara förberedd.
Solen och månen har mer inflytande på oss människor än vad vi tror.
Kram
Tack Solvinge och detta med energier och olika dragningskrafter är något som vi vet för lite om.
Min vän Azlan brukar prata om att nu står planeterna si och så och nu kan det bli en katastrof och det blev det också.
Nu sist en riktigt stor en 
Låter intressant och givande det dom säger 
/kram Spanaren
Tacl solvinge! Ett intressant år i faggorna med andra ord