Vad är det?
Jag har länge kännt att jag har kunnat samla någon slags energi i händerna. Jag har märkt att vänsterhanden går det lättast i så jag har koncentrerat mig mest på den på senare tid.
Det som händer är att jag känner energin (Eller vad det nu är?) strömma från bröstkorgen (ungefär) och ut i armen, handflatan och till sist fingrarna. Det är svårt att förklara den strömmande känslan, men det sticks även lite i fingrarna och nedre delen av handflatan och det pulserar.
Jag har ingen aning vad det här kan vara bra för! Men jag känner att på något vis måsta jag använde det här… För när jag bara slutar och försöker dra tillbaka energin får jag oftast väldigt ont i handen och armen.
Vad är det och var är det bra för? Någon som har samma/liknande?
Jag upplever samma som du när jag healar mig själv och även andra människor. Det sprider sig som en varm o positiv ström i bröstkorgen och ut i händerna. En härlig känsla är det! Så jag skulle vilja ha det till att du healar!
#1 Men… Vad gör jag med det jag "får i handen"… Om man ska hela någon ska man bara sätta handen på och sen…?? Eller?
Finns det någon bok man kan läsa eller nåt?
Eller om det finns någon här inne som har tid, ork och lust att förklara hur det går till!?

Det finns mängder av information på din vänstra sida ( de gula fälten) under " healingmetoder"
Där kan du läsa flera inlägg om hur man healer, och alternativa behandlingsformer.
Lycka till..
#3 Tack så mycket! Får kika i morgon efter skolan sen!