Healing iFokus

Healing

Läst 727 ggr
Indiania
0

Godmorgon Trettondagsafton 2010

Godmorgon alla vänner!

Sover ni så är det dags att hoppa ur sängen

Här är det kallt i dag - 16,5. I dag skall min bror och jag hälsa på vår sjuka farbror i Molkom, han har legat i ett år nu.

Jag önskar er alla en underbar dag!

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon Indiania och alla andra!

Jag har också väldigt kallt idag. Men….det blir väl bättre om ett par tre månader!Glad

Ha det bra idag allesammans!

Indiania
0

Så fina fåglar Gunilla! Skrattande

Loucar
0

Godmorgon

Här vakna man kl 7 av att jag trodde det var råttor inne men det var bara min brorsdotter som inte kunde sova och satt och veva runt pusselbitar i en kartong. Obestämd

Här är det träff med jobbcoachen på fm, sedan är det lunchdags och handling på stan och när jag kommer hem så väntar tvättstugan.

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

signemo
0

Gomorron. Fniss Loucar. Råttor. Ja ljud kan förvilla

Ha en bra dag allesamman

Var rädda om varandra

Loucar
0

Jo visst kan de förvilla signemo chansen till råttor på 3:e våningen i ett höghus i stan är nog dessutom ganska liten. Flört

Hälsningar

Louise

Indiania
0

#4 Vad kul att se dig här Signemo! Skrattande Kram

tilja65
0

Godmorgon allihop!

Här var det en salig blandning av fåglar, råttor och pusselbitar Flört

Ha det så bra på visiten Indiania!

Här blir det en dag i lugnets tecken.

Önskar er alla en bra dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Indiania
0

#7 Kyss

berobe
0

Morning! Vitabergen ståtar med gråhimmel ,12 minus.

Solen lär komma fram under dagen - och själv skall jag ut tll marinan och kolla segelbåten som ligger i sjön (isfritt) hela året.

Värme och kärlek till er alla här på Healing!

signemo
0

Jag smyger oftast omkring, ibland skriver jag . Oftast så tillför Ni så mycket så jag bara suger åt mig.

Ja djur är trevliga. Fast vart och ett på sitt ställe.

Sitter lite och funderar över vad jag skall laga för gott till ikväll. Bäst att bestämma innan man åker o handlar :-).

Ha det så bra

Var rädda om varandra

majlar
0

God morgon alla.

Idag var det minus 20. Usch det gäller att inte stå för länge på samma ställe när man är ute. Då kanske man fryser fast.

Idag blir det Ikea, inte för att jag skall handla, bara titta. Kul med lite tidsfördriv.

Kram

Indiania
0

Så fint foto Majlar! Kram

nillanb
0

Hejjjj !

Brrrr säger en huttrande jag efter en promenad med en snö älskande hund..

vi är inte helt överens om hur länge vi ska vara uteTungan ute

Nu smakar kaffet underbart gottSkrattande

ha en skön dag alla

korseett
0

god förmiddag!

Säger hej till er alla och önskar er lycka med dagen

Är just nu oense med min äldsta katt som är allmänt tölig med allt. Griniga gamla gubbar haha

Ha en fin trettondagsafton

JILE
0

Ha en trevlig trettondagsafton alla vänner och hälsa din gamla farbror i Molkom Indiania.

Här börjar solen göra entré så fint så. Väntar på mitt halsband som jag vann på AB ,ska bli så kul..hänger nästan över postlådan.Glad

Kram Jile

Indiania
0

#15 Tack Jile! Vilken trolsk bild.

Förstår att du väntar på halsbandet, det var ju så spännande med det, grattis igen! Skrattande Kram

Loet_old
0

Dagens alla

Önskar er alla en fin trettondagsafton!Glad

diaz55
0

Hejsan allihopa på Healing!!

Burrrrr idag, -20 i Örebro, men vackert med blå himmel, känner ändå att ljuset är på väg.

Trodde också jag hade råttor inne idag, när lillkatten for runt med en liten plastgubbe han hittat någon stansTungan ute

Grattis JILE till det jättefina halsbandet, vad roligt, förstår att du väntar.

Nu ska bakas lite nya saffransbullar och sedan ska älgsteken brynas.

Ha en fin Trettondagsafton alla, kram diaz/lena

Hoppfull
0

God Eftermiddag!

Här är det kallt och inte så skönt ute. Vi har varit ute och gått en liten runda men det kändes himla skönt att komma in i värmen igen.

Här blir det en mycket lugn trettondagsafton utan ståhej.

Hoppas att ni alla får en skön eftermiddag och trevlig kväll!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[rore]
0

God eftermiddag!

Önskar er alla en fin eftermiddag och kväll.

NessaInglorion
0

God kväll blir det ju nästan!

Haft en lugn dag med tvättstuga tidigt i morse och sen lunch med mamma, trevligt. Kom hem för en stund sedan. Nu dricks det ingefära- och citronte. Mums! Kallt idag, -15.6…

Önskar er en fin kväll!

"Låt själen vara fri"

snoflinga
0

God kväll allihop!

Härligt att läsa alla olika inlägg här, med lägenhetsråttor och envisa gamla katter, och snöälskande hundar Skrattande För att inte tala om vilka vackra bilder här är inlagda!

Indiania: Hoppas det gick bra med besöket idag!

Här blir det inget gjort, jag är L A T idag… Sambon fixar med grundfärg på krockade bilen och jag kan inte hjälpa till… Funderar på att fixa någon god efterrätt till honom i kväll när han kommer in, men vet inte vad bara… Chokladpudding kanske???

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Loucar
0

Varför inte en ljummen äppelsmulpaj med lite grädde el vaniljsås nu när det är lite kyligt snoflingaFlört

Hälsningar

Louise

snoflinga
0

Loucar: Tack för tipset - men pajer är sambons starka sida och inte min, så det överlämnar jag åt honom Flört Tja, egentligen är han bättre på allt som har med mat och bak att göra… Hmm… Undrar vad jag egentligen kan bidra med i köket??? Jo, jag trivs med att diska och röja och städa så det är väl min lott… Och att hacka saker till matlagningen. Och att handla… Kanske är rätt rättvist ändå? Fast svampsoppa är jag bättre än honom på, men så gillar han inte soppa heller såklart…

Indiania
0

#22 Tack! Vad kul att få se dig snöflinga! Fin bild! Glad

snoflinga
0

#25 Tack, det var svårt att fotografera sig själv utan att få dubbelhaka, hihi Skrattande Armarna räcker inte riktigt till

JILE
0

#16 Ja min sambo har fotat en bit härifrån där vi bor. Ja tänk nu har jag fått halsbandet. Har det runt halsen nu, men man får inte ha det nära mobiler , data mm mer än 15 cm måste det vara. Så om det står lite konstigt skrivet så är det för jag måste sitta och sträcka mig.Skrattande

#18 Tack kära du…nu sitter det som sagt runt halsen. De som inte vet var det är tror nog att jag fått larmanordning ifall jag ska ramla.Flört

Kram och fortsatt trevlig kväll….