Healing iFokus

Healing

Etikettnäring-för-själen
Läst 588 ggr
Indiania
0

Vad är helande för dig?

Vad får dig att känna dig hel och vad gör du för att behålla den känslan?

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Indiania
0

Själv försöker jag vara i kontakt med mig själv och tänka positivt.

Är jag ledsen eller irriterad tillåter jag mig att vara det, då går det fortare över.

För mig är det viktigt att " känna" sina känslor och sedan befria sig från dom.

Intressant att höra vad ni tycker! Glad

Loet_old
0

Så rätt så Indiania!Glad

korseett
0

det finns många helande saker men jag vet inte hur jag skulle må om jag inte hade mina katter

Loucar
0

Finns många saker som helar.

• Strosa runt i skogen och plocka svamp
  • Lyssna på rogivande musik
  • Vill jag bli av med aggressioner brukar jag ta en rask promenad med fartfylld musik
  • Villl jag gråta brukar jag sätta på en film typ Mannen som talar med hästar. Spelar ingen roll hur många gånger jag ser den filmen jag bölar lika mycket och på samma ställen varje gång.
  • Meditation
  • Även släktforskningen kan vara helande ibland men inte alltid.

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

snoflinga
0

Naturen är helande för mig, dels själva naturen i sig, men även kontakten/mötena med vilda och tama djur. Ett rådjur som står vid kanten av vägen, en liten gärdsmyg som flyger från träd till träd, en bäck som porlar fram i snö eller tö. Allt det där tycker jag är helande Glad

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

stormvind
0

Stillhet i naturen, våra familjesammankomster och sen blir jag tjatig MITT BARNBARN……Lilla Lina 2 år i april är en gudagåvaKyss

Hon har varit hos Mommo o Moffa idag på eftermiddagen och vi ägnar all tid åt henne. Hon är så otroligt verbal för att vara så liten. Och mitt hjärta sjunger av glädje bara av att tänka på henne. Ibland kommer jag på mig själv med ett fånigt leende tänkande på hennes åtta kjoner som allt kostar eller att vi bara har ontdag hela veckan.

Indiania
0

#6 Sitter och ler när jag läser. Vad härligt du har det Skrattande Kram

Rosenvial
0

Havet är en stor del av mitt helande,suset och bruset och friheten som havet är och ger,där valet finns att antingen kan man dränka sig, eller försöka ta vara på dess magi och kraft till sig själv från det vackra stormande stillande stora havet som alltid finns när man behöver det..

Soffe
0

Att vara mig själv och att våga känna känslor oavsett hur negativa de är.
Musik är helande. Healing är helande :-) Skog o natur, Djur…

Indiania
0

Härligt att läsa vad ni skriver! Skrattande