Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1272 ggr
Tarzan88
1

Pendel healing!

Hej alla glada goa människorSkrattande

Ja köpte en pendel ( bergskristall,bara älska den direkt ja fick syn på den,inget fin alls,fanns andra mycket vackrare men ja skulle bara ha denna )

Japp i alla fall!!

Ja satt och lekte me den lite över  chakrana en kväll innan ja skulle sova!

mne orkade ej fullfölja  energi balanseringen med pendeln!

( jag har läst lilla pendelboken och lärt mej en del genom den )

i alla fall ja komm till mag chakrat och min mage började plötsligt kurra å skrika man hörde verkligen hur den lät,sen till solarplexus ,( då slutade magen låta ) sen kom ja till hjärtat  då orka ja inte mer för de va jobbigt för armen,så ja hoppade över hals å 3 e å pendla lite slarvigt över kron chakrat,men orka ej göra klart så ja lade mej och sov!

PÅ morgonen vaknade jag av VÄRSTA konstiga huvudvärk,tryck i tinningarna å sån huvudvärk!!!

ja hade de hela dagen INGET hjälpte alls, sen senare på kvällen vid kanske 20 tiden så tänkte ja va fasen ja pendlar över kron chakrat får ja se om de hjälper nått ( ja va på healing för kanske 2 veckor sen då tog hon bort min huvudvärk med vanlig healing ) så ja tänkte kanske hjälper de mej med pendeln?

I alla fall ja ställde mej framför spegeln i badrummet och börja pendla över kron chakrat! när den bara snurrat några varv kände ja hur huvudvärken bara likom sjönk från huvudet,de känndes som att de sjönk ner genom halsen och ut i kroppen,huvudet känndes helt tomt å lätt de va en såååå skön känsla ,ja kan inte förklara hur skönt de kändes,började hetta om kinderna som fasen,va röd om dom de va en brännande känsla,jag lät pendeln snurra klart,sen när ja  gick  så kände ja mej över energisk ja villle göra nått va så rastlös och glad,huvudet kändes så lätt ingen huvudvärk..ja hade rysningar över huvudet kanske 15- 20 min ja va glad och hade massor av energi,men samtidigt kände ja mej matt illa mående och trött,ja mådde så bra!jag kände kärlek på nått konstigt sätt!!!Obestämd

Vad tror ni hände? försökte göra samma sak för 2 dagar sen men då kände ja inte av det..

Nån mer som gjort samma som jag och kännt detta? kanske nån som kan dela med av sina erfarenheter och kan förklara hur de kunde bli som de blev?

Ja blev så förvånad alltså att de funka men ja vet inte HUR ja gjorde för att de skulle bli så!Skrattande

korseett
1

jag tror att du helt enkelt inte gjorde färdigt dig eftersom du hoppade över. Spännande att lära sig nya tekniker och få sådana reaktioner!