Healing iFokus

Healing

Läst 652 ggr
stormvind
0

Inget vidare....

Det blev ingen bra nyårsdag trots att min man fyller år idag.

I natt avled vår arbetskamrat sen många år. Han hittades död i sin hall, vi var så oroliga att vi kontaktade polisen när det inte gick att komma i kontakt med honom och då var han död när dom tog sig in. Det gör ont och saknaden blir enorm på jobbet! Lilla Kurre som var det trognaste man kan tänka sig. Vem ska nu koka kaffe och hålla ordning på oss? RIP Kurre, saknar DigGråter

Soffe
0

Beklagar sorgen :-(

Kram

stormvind
0

Tack snälla Soffe, man är liksom i chock och har svårt att fatta…..

Indiania
0

Stormvind vad tråkigt att höra. Det blev en tragisk början på nyårsdagen. Jag beklagar sorgen och skickar varma styrkekramar till dig och din man.

Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

stormvind
0

Tack goa Indiania!

Skönt att ha Er här på forumet att luta sitt sorgliga huvud mot!

Indiania
0

Ja det är meningen att vi skall stötta varandra i våra sorger och bekymmer.Var rädd om dig.

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

dalamormor
0

du vet oxså var du kan få lite tröst.

men tänk att han fick dö här hemma.och inte i en lägenhet i mlg, där vet man inte hur länge han fått ligga.han var ju nöjd sista tiden.att få komma hem.löv you.

mayolica
0

Så tragiskt ,beklagar sorgen.

~ mayolica ~

nillanb
0

Jag beklagar sorgen…

berobe
0

Visst vill vi ha våra kära levande runt oss så länge som möjligt! Ibland är jag dock lite kluven  när någon går över tll andra sidan -Då kan vi ju alltid ha dem hos oss om än i andlig form…

(kanske det här hör hemma på existens eller övernaturligt i Fokus -men lägger in det här ändå,)

Visst beklagar jag den jordiska förlusten och förstår din sorg

.men du skall veta att Kurre är med dej fortfarande, men nu i andlig form.

Bert

[rore]
0

Stormvind!

Jag  förstår att du befinner dig i chock,,

Jag beklager sorgen.

Skickar värmande styrke kramar till dig

signemo
0

Skicker er en stor varm kram och håller om Er i sorgen. Ta hand om varandra och Kurre finns ju kvar i era hjärtan

Var rädda om varandra

majlar
0

Beklagar sorgen. Ta hand om varann.

Kram

Toyan
0

Jag beklagar er förlust Stormvind!

Sänder ljus och värme till er båda.

Kram/ Toyan

korseett
0

Beklagar verkligen stormvind. Värme och ljus till er

stormvind
0

Tack alla goa vänner för Ert stöd!

Kurre hade ett tragiskt liv med missbruk av olika slag och vi visste att det skulle sluta så här- Men jag är SÅ tacksam att vi kunnat hjälpt honom i 8 år och arbetet och vi arbetskamarater betydde ALLT för honom. Trognare människa är svårt att hitta och för 2 veckor sen bedyrade han sin vänskap till mig och berättade hur mycket jag betydde för honom. Det lindrar sorgen att jag VET att vi är många som månat om honom när han levde. Som onykter var han inte välkommen på många ställen, går inte att beskriva hur han uppförde sig, men som nykter var han välkommen överallt. En oerhört intelligent person som är djupt saknad. Vi åkte till Borlänge och shopade idag för att skingra tankarna. På måndag blir det många frågetecken att reda ut med försäkringar, semesterlön och andra praktiska ting. Nu surrar jag runt lite, Sorry men TACK än en gång för Ert stöd!

Kramisar/Stormvind