Godmorgon 2 januari
God morgon alla!
Indiania vilken fin bild du har lagt ut … jag njuter!
Åker till torpet idag och blir borta i några dagar. Ha det bra och var rädda om varandra/ kram Spanaren
God morgon Indiania och alla andra.
Vilket fint kort, en ren och härlig dag. Ska bli spännande att se vart stigen bär in på det nya året.
Spanaren ha det så bra i torpet. Det låter så mysigt.
Kramen
Vitt och vackert även här i Vitabergen. Minus 9 grader för tillfället.
Tänker mej ut och slira runt på oskottade trottoarer idag..
Godmorgon
Underbar vinterbild 
-9,5 små flingor yr i luften… så vacker världen är
ha en fantastisk dag

God morgon säger jag till er alla!
Vacker bild Indiania, ett nytt år med nya möjligheter ligger framför oss.
Allt gott och ha en härlig lördag.

God Lunch på er allihop!
Här är det så vackert ute så det är inte klokt! Massor av vit ren ny snö och strålande sol! Vi har varit ute på isen och åkt skridskor och spark nu flera dagar i rad så idag får jag njuta av det vackra vädret från insidan, kroppen kräver vila 
Dottern, mannen och goda vänner är och åker utför idag. Jag hoppas att de har det kanontrevligt. Funderar på att bjuda vännerna på middag sen som tack för sällskapet och för att de (mannen och dottern) fick åka med i deras bil. Måste bara känna efter om jag orkar först.
Hoppas att ni alla har en riktigt skön lördag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godeftermiddag!
Härlig bild Indiania,, otrampade stigar,,, väcker nya insikter,,till det nya året som tagit sin början.
Härligt…..
Kram Rore
god kväll!
Sista natten nu häruppe sedan åker vi hem till vardagen igen. har ätit lutfisk hos mor idag och sedan passaade jag på att låna datorn och internet en stund så jag kunde kolla av läget.
Ha en fin lördagkväll!