Healing iFokus

Healing

Läst 571 ggr
Soffe
0

Godmorgon 31/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det Nyårsafton! Hur ska ni fira den? Jag kommer förmodligen sitta själv tillsammans med mina djur. Det är första Nyårsafton som jag har hund, så nog behöver de mig mina underbara djur.

Ska ner till affären sen och köpa något gott. Ska skåla med Pommac. Måste inte va sprit i allt, även om det oxå är gott, men ekonomin tillåter inte det den här gången.

Hoppas ni alla får en Underbart Trevlig Nyårsafton!

Gott Nytt År 2010!

Kram

bluegoose
0

Godmorgon Soffe och alla andra!

Jag och mina barn ska fira med goda vänner. Det ska bli härligt att få välkomna det nya året med dem.

Önskar alla en riktigt fin Nyårsafton!

Loucar
0

Godmorgon

Här firar vi med grannarna skaldjur och lite gott vin blir det.

Hoppas alla får en trevlig nyårsafton

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

korseett
0

God morgon!

Ja årets sista dag och kölden släpper sitt grepp så vi har mer normala 20 grader nu.

Vi ska på fm åka upp till min släkt och bo där tills på söndag om inget oförutsett händer vill säga. Hur vi ska fira nyårskvällen vet vi inte men det ger sig.

jag är tacksam övet att jag bara har katter och grannarna häromkring sällan skjuter upp raketer i massor.

Ha en riktig bra sista årsdag så ses vi gen på det goda nya året

Ha en riktigt trevlig nyårsvaka

Angelita
0

God morgon!

Här har vi fått en vettigare temperatur -12,5 jämfört med -31 när det var som kallast.

Det kommer att bli ett lugnt slut på det här året. Med två hundar så hoppag jag mina grannar inte har tänkt skjuta upp några fyrverkerier i natt. I fjol hade vi en äldre hund så låg under sängen och skakade hela natten. Det vill jag inte uppleva i år.

Jag önskar er alla ett gott slut och ett gott nytt år.

Ha en trevlig nyårsafton.

Indiania
0

God morgon och Gott Nytt År till er alla!

I år firar vi nyårsafton hemma tillsammans med katten.

Äter gott och har det lugnt omkring oss.

Trevlig nyårsafton och kram till er alla! Skrattande Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

tilja65
0

Godmorgon på er allihop!!

Här blir det fyrverkerier redan kl. 17.00. Firar gör vi i år hemma i all stillhet tillsammans med hemmavarande barn och en av sönernas flickvän.

Jag har just suttit och skrivit ner mina förväntningar på det kommande året.

Önskar er alla en trevlig nyårsafton och ett Gott Nytt År!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Vi firar nyår med några kompisar och turas om att vara hemma hos varandra. Förra året var vi hos oss, så det känns bra att få gå till dukat bord i år.

Soffe, suveränt att du är hemma med dina djur för smällare och raketer är ett odjur för djur. Dra gärna ned och mörklägg din lägenhet så att inte skenen syns så bra för dina djur. Sätt gärna på lite högre musik för att stänga ute smällarnas och raketernas ljud.

Gott Slut till alla och Ett Gott Nytt År från Spanaren

[tantleen]
0

GOTT NYTT ÅR!

TILL ER ALLA.

KRAMAR:LENAKyss

snoflinga
0

Gott Nytt År önskar jag er alla!!!

Ps. Min mammas skotträdda hund får lugnande och sedan bor han och de andra två hundarna i källaren med radion på - brukar gå mycket bra. Han är även livrädd för åskan vilket är värre då man oftast inte kan förespå den på samma sätt, eller vara hemma då.

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Soffe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för era tips! Ska göra mitt bästa!

dalamormor
0

GOTT NYTT ÅR,

Jag ska äta med mina två systrar.

även stormvinds lilla barnbarn ska förgylla vår kväll.

jag önskar till alla oss som hade ett jobbig 2009.

ett bättre 2010.vi får ta till vara på livets glädjestunder.

kram från ett grått Dalarna.-17gr.

nillanb
0

Gott nytt år Kyss

Vi firar tillsammans med min syster ochhennes familj,

i villan bredvid vår.

Det blir väldigt lugnt, vår hund är fruktansvärt skott rädd!!!!,

Tiden runt nyår är varje år en plåga för Svea och oss, hon vågar sig knappt ut för att kissa.

Jag förstår inte alls vitsen med raketer och smällare Rynkar på näsan

[rore]
0

Godmorgon till er allesammans!

Önskar er alla ett Gott slut på 2009 och ett riktigt Gott nytt 2010.

Här firas det också väldigt lugnt & stillsamt.

berobe
0

Bilkresan från V:a Värmland och hit till Sthlm igår gick fint. Nu slipper jag snöskottning på ett tag..

Lugn kväll framför TV:n. ´Sedan promenerar jag till Erstaterassen  vid  12-slaget fär att se på fyrverkeriet där såväl Skansen som Stockholms stad bjuder på en härlig uppvisning.

Ett Lyckosamt 2010 på er alla!

Bert

snoflinga
0

Nillan: Min mamma är lika trött på det, man borde starta en "raketupproret.se" och skriva på, precis som bensinupproret.

För min del skulle jag tycka att det var precis lika bra om kommunen anordnade fyrverkerierna på nyårsafton. På så vis kan alla titta på fina fyrverkerier och vi slipper alla de där fula/tråkiga små raketerna som ändå ingen blir imponerad av. Dessutom vet man åt vilket håll man ska titta, just nu känns det mest som att man bara snurrar runt och hela tiden missar de finaste.

De som fullkomligen älskar fyrverkerier och inte kan tänka sig ett liv utan dem, kan ju då anmäla sig som ansvariga för anordnandet hos kommunen, på så vis får de fixa ett stort och fint fyrverkeri och alla vi andra kan titta på.

Vinsterna är:

* Endast smällande på nyårsafton - stackars vovvar slipper ha kisspromenadsproblem två veckor innan och en vecka efter

* Färre men vackrare och större smällare

* Mindre miljöpåverkan

* Mindre personskador då det anordnas seriöst, inte av fyllefestande tonåringar som skjuter sig själva i ansiktena

Kan ni komma på fler vinster med detta?

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Loucar
0

En fördel till finns snoflinga bättre ekonomi till de som nu köper raketer för dyra pengar. Glad

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

nillanb
0

Snöflinga KyssSkrattande

Det vore himmelriket… om det blev verklighetSkrattandeSkrattande

berobe
0

Ett av skälen till att Stockholms kommun "Bjuder på fyrverkeri" (det är ju av vår SKATTEPENGAR..) är att enskilda inte skall köpa dyra miljöovänliga raketer - och att fdå ett samordnat firande under kontroll…

JILE
0

Gott Nytt År Soffe och dina voffsingar.Glad

Här blir vi hemma och firar, har själv varit risig med värk i mina muskler och min dotter är förkyld så vi blir hemma och kurerar oss.

Kram alla,

Jile