Healing iFokus

Healing

Läst 806 ggr
[GunillaR]
0

Hemma igen

Igårkväll kom jag hem efter en vecka på Grand Canaria. Tyvärr så var det inte sol och vackert väder mer än 1,5 dagar, med andra ord bara två soltillfällen.

Men det var ändå 22-23 grader trots att det var mulet och blåsigt.

Här är en bild från min lägenhet och utsikten som var både ut vid havet och upp mot berget på andra sidan. Jag hade en stor hibiskus-buske utanför min altan.

[GunillaR]
0

En sådan här vacker växt såg jag från min altan och var tvungen att gå dit för att fota den på nära håll.

[GunillaR]
0

En dag fick jag en gäst. Hon kom medans jag stod och förberedde med lunchen. Eftersom jag tyckte det var för mycket kött så fick hon ju smaka.

Hon ser ut precis som min Zenita, så jag kan tänka mig att Zenita ser ut så efter några år. Hon var så lung och fin och så kärvänlig och kelen. Hon älskade när jag bar på henne (precis som Zenita) och hon satt väldigt gärna i mitt knä när jag satte mig vid bordet.

[GunillaR]
0

Här måste vi prova käket på detta stället

[GunillaR]
0

Och sedan en skön stund i solen

[GunillaR]
0

På fredagen var det sol och då åkte vi till MasPalomas

Och jag badade! Det var så skööönt!

Det är jag som håller i kameran så jag syns inte på någon bild, och detta ska vi nog alla vara glada för, he he.

Loucar
0

Välkommen hem GunillaGlad

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

[Spanaren]
0

Välkommen hem Morgaine Glad

Soffe
0

Välkommen hem! Härliga bilder Morgaine :-)

NessaInglorion
0

Välkommen hem Gilla!

Underbara bilder, hoppas du haft en riktigt skön ovh avkopplande semester. Glad

Kramar

"Låt själen vara fri"

Indiania
0

Välkommen hem igen Morgaine!

Hoppas du haft det skönt! FlörtKram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

snoflinga
0

Välkommen hem! Ser jättemysigt ut även om det blev lite för lite sol ju :) Och vad härligt med kissemissen som kom på besök!!!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

korseett
0

Välkommen hem! Bilderna väcker minnen från de två senaste resorna jag och maken har företagit oss. Lanzarote vid nyår en gång och det var precis som du hade det. Inte sol mer än någon dag men runt 20 grader och vi hade det underbart.

[GunillaR]
0

Tackar tackar :-)

Ja nog hade jag velat haft lite mera solbränna, men å andra sidan så är det ju ingen som ser den nu när man har vinterkläder på sig. Lite färg har jag ju ändå fått.

majlar
0

Välkommen tebaks till vinter och kyla.

Vilken tur lilla kissen hade som fick en sån fin uppvaktning, han kommer nog att sakna dig, sin nya vän.

Skönt att få lite sol på kroppen och njuta av havet.

KramCool