Healing iFokus

Healing

Läst 1156 ggr
Indiania
0

Kattdrama

Jag är så lycklig över att vår katt Oscar är inne och välbehållen Skrattande

Han kom inte in i går kväll som han brukar….I dag fick jag veta att en schäfer jagat honom och katten hade varit vettskrämd.

Var ute och pulsade i snön uppe i skogen och letade efter honom sedan gick jag runt mellan husen och lockade på honom så får jag höra ett ynkligt jamande…Oscar sitter 6 meter uppe i en hög tall…

Till slut får vi låna en stege av en granne som gick att förlänga jättemycket…

Min sambo som är höjdrädd lyckades till slut få ner Oscar som jag tog emot med varma armar.

Jag är såå lycklig och tacksam över att allt gick bra, nu ligger ham bredvid på mattan och tvättar sig efter en ordentlig måltid.

Jag ville bara berätta vad detta gjorde mig tacksam och glad, vilken underbar dag!Kyss

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

nillanb
0

Stackars Oscar !

Vilket skräckdrama, och stackars din höjdrädde sambo Förvånad.

Härligt att allt slutade välKyssSkrattande

janing
0

Vad skönt att ni hittade honom. Jg vet själv vad orolig man blir när de inte kommer in.

azlan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

m jau mjau säger  vår katt .. starka  vibbar sänds till tickande skrämt Katthjärta … nu skall man allt vara inne i goa värmen ett tag .. putsa du dig lille Oscar …

mjau mjau från en vän // Azlan

Indiania
0

,Ja nu ligger Oscar på sängen och sover och matte har lagt en go pläd runt omkring honom.

#3 Azlan vilken fin vän Oscar har fått! Kyss Kram

snoflinga
0

Vad skönt att ni hittade honom, stackars lilla Oscar! Så ynklig han måste ha känt sig sittandes högt uppe i trädet, alldeles ensammen!

Azlan: Vilken härlig färg på din katt!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Loet_old
0

Vilket dramatik,vad skönt att ni hittade igen Oscar och fick ner från honom ifrån tallen.Glad

tilja65
0

Vilken tur att du hittade honom och att ni fick ner honom välbehållen. Jag är så glad för er skull! Skrattande

Kram Tilja

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[Spanaren]
0

Nämen så skönt att detta slutade bra för Oscar Skrattande

Antar att matte nästan följer med Oscar ut för att kissa och sådant i fortsättningen Flört

Våra djur värnar vi om på bästa sätt och det är väl bra det Tungan ute

/kram Spanaren

korseett
0

oj vilket äventyr för Oscar. Skönt att han är välbehållen

majlar
0

Vad skönt att lilla Oscar kom till rätta.  Han var med om ett riktigt drama.

kram

Branneli
0

Det känns som ni bemästrade era rädslor alla tre….höjdrädlsa, rädsla för att inte komma ner/hem & rädsla att mista sin familjemedlem.

Modiga ni är !!

Vilken lycka att ni mår bra allihop Glad

Indiania
0

Tack vad goa ni är allesammans! Kyss Kram Indiania

Tarzan88
0

# 3 Vilken fin katt Skrattande Väldigt fin färg

Har själv en röd skogs katt,fast han har långt hår och inte så intensiv röd som din katt!!!

# 0 Vilken tur att du fick ner din lilla misse Skrattande

JILE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stackars Oscar, ja det är otäckt när det är mkt snö och det är inte lätt för en katt att hinna undan heller.

Vilken tur att han kom in i stugvärmen igen,

Kram Jile