Godmorgon 27 / 12
Hur har ni det i dag? här är det -7,3 i dag och det har slutat snöa.
Nu är det dags för frukost, kanske blir det en tur till Karlstad i dag.
En härlig dag önskar jag er alla!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

Godmorgon här skiner solen och det har kommit mer snö under natten.
Idag blir det en promenad i det fina vädret.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
God morgon
Här är det -15 och snålblåser. mulet och ev någon snöflinga har lovats.
Får se vad dagen bjuder på.
Ha det bra!
Godmorgon!
Vi har 0-gradigt och mulet… nästan all snö har regnat bort
Men ändå känns det bra, vi är lediga och snart är det nytt år och nya möjligheter 
Önskar er en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina

God morgon denna underbara dag, -14 nattens snö tynger träden, solens strålar får allt att gnistra.
Koltrasten sitter uppburrad under fågelbordet och äter äpplen i skivor blandat med Havregryn .
Inte riktigt läge än för solstolen… men vi går mot ljusare tider . En go dag till er alla //Azlan
God morgon alla idag är det -10 på termometern, så det blir till att ta på långkalsongerna när man går ut.
kram
Hej!
Nyss kommit in från en snöig och blåsig prommis och det är ca 13 grader kallt. Vovven och jag myste så, trots vädret 
/kram Spanaren
God morgon!
I natt har ca en decimeter snö vräkt ner igen så jag vet vad jag ska göra en stund nu. Får ont i ryggen bara jag tänker på det.
Ha det gott idag!
Godmorgon påer alla

God morgon allihop!
Här är det +4° och bara några små snöfläckar kvar
I kaminen sprakar en brasa och idag blir det snickeridag - vi ska spika fast golvplåtarna på ovanvåningen så att rörmokaren kan komma och fixa med golvvärmen nu i mellandagarna
Hoppas det blir märkbar förändring snart, det är SEGT att bygga hus!!!
I går var vi hos vänner och åt gott, sedan blev det lite bastu och därefter satt vi alla lika trötta och halvsov i soffan
Att det ska vara så svårt att hålla sig vaken efter lite god mat och bastubad!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
-13gr lätt snö fall.
i går var det julmiddag med systrar och barn o barnbarn.
underbar eftermiddag och kväll.just nu har jag satt in min andra skinka gav bort den första.men kom på att en skinka måste jag ha.
jag har gått med i facebook i dag.så jag fick tag på min systerdotter som bor i Australien har inte pratat med henne på 4år,där var det plus 32gr.men jag vill inte byta bort den här härliga vintern.
ha en fortsatt bra dag.
God eftermiddag!
Här är det -7… En kort stund var solen framme. Men nu är det molnigt igen..
molnigt och kallt- brr. Eldar i köksspisen.
Ha en skön söndag