Healing iFokus

Healing

Läst 542 ggr
Loet_old
0

God dag 19 dec

God morgon

Så är det sista helgen innan jul,för det är ett som annat som ska göras klart inför julen. har ni klart med julklapparna.

Önskar er en fin lördag!

nillanb
0

Godmorgon Loet och alla andra Glad

Det är mycket kvar att ordna med…

Hälften av julklapparna är klara… för mig är julklapparna den jobbigaste delen… 

jag tycker inte om  att springa runt i affärer.

Men jag älskar allt det andra med julen.

Ha det gött i julstöket

majlar
0

Hej på er alla, idag blir det att skvätta vatten på lilla Julia, hon ska få sitt namn inskrivet i stora boken. Det är nog fint i kyrkan i dag när det är advent.

Ha en bra dag i kylan.

kramGlad

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Vi köper bara klappar till 2 och sedan något litet till oss själva och vovven. Går och väntar på att en säng ska komma, som vi förärade oss själva.

Vad folk det var i vår stad igår och värre lär det bli i helgen! Det fanns dåligt om parkeringsplatser och fort gjorde jag mitt ärende och sedan hem till lugn och ro.

/kram Spanaren

Ps Majlar så mysigt med barndop i en julefin kyrka!

korseett
0

God morgon! Inte så kallt bara -14 nånting

Här är inget klart varken klappar, julmat eller vart vi ska vara. Maken verkar inte vilja fira jul i år så jag får dra varenda beslut ut honomRynkar på näsan. Tråkigt när det blir så men har man depressionen i huset som återkommande gäst så är det inte så mycket jag kan göra tyvärr.

Idag ska jag iaf iväg och handla lite och så jobba i grums. maken ska med och hjälpa mig lägga i de sista julkorten i kuvert medan jag fakturerar.

Ha en fin dag allihop

[GunillaF]
0

God morgon!

Lördag och ledig från jobbet….!

Det finns hur mycket som helst att göra här hemma men jag tar det "piano". Det blir nog färdigt till julafton i år också!

Ha det gott!

[rore]
0

Godmorgon!

Inga klappar köpta alls,,,,,ännu,, Varje år lika dantSkäms,, men men,, det brukar ordna sig ändåGlad. Ha det så gott alla.

snoflinga
0

God förmiddag Kyss

Har koll på alla klappar även om jag har någon kvar att köpa. 14,6 minusgrader när jag gick upp, fick gnugga mina ögon flera gånger och började fundera på om det var 1,46 minusgrader. Solen skiner och Skåne ligger under ett vackert snötäcke. Hästen och jag ska ut och busa i snön idag, och så ska jag försöka hinna med ett julklappsprojekt - jag är ingen symänniska alls, har inte tålamodet, men kommer ofta på syprojekt jag skulle vilja göra. Och nu måste jag, för nu har jag lagt en massa pengar på mitt projekt - suck. Varför lär jag mig aldrig att jag inte gillar att sy???

Korseett: Hoppas det vänder snart så du får en mysig jul!

Kram till allihopa! Skrattande

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Indiania
0

Godmorgon!

Jag tar det lugnt inför julen, det är en hel del kvar. I dag skall jag baka matbröd, har lite julklappar kvar att köpa också.

Ha det bra i julstöket och kram på er.Skrattande

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loucar
0

Godmorgon alla glada

Här fejar vi så vi kan ta det lungt sista dagen/dagarna innan jul och tvättmaskinerna går för fullt så det blir rent och fullt i alla skåp och lådor.

Imorrn funderar jag på storbak och godistillverkning med dotter och hennes kusiner är min bror snäll kan han få va med på ett hörn. Flört

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

snoflinga
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go eftermiddag :)

Nu är jag tillbaks efter en underbar ridtur :D Jag är nu övertygad om att jag vill bli norrlänning istället!!!

* Även om det är mörkt större delen av dygnet, gör snön det ljusare. Här var det kolmörkt kl 16 före snön, nu är det ljust en timme extra bara pga snön.

* Jag slipper broddar och ishalka, kan rida i snön med hästen barfota och skadar dessutom inte åkern även om jag rejsar i galopp.

* Kylan är mindre jobbig, jag frös mer förra lördagen när det var 0 grader än idag när det var -12 när jag red

* Man slipper vägsaltet som förstör bilarna och ger en tvättabilenångest varje dag

* Grusade vägar är bra att rida på - prima för hästfötter, medan saltade är pest och pecka.

Ja, jag kan nog fortsätta länge till! Nu ska jag antingen påbörja syprojektet eller baka bullar. Inget av det är min grej riktigt… Så kommer frågan igen - varför??? Skäms Men nu har jag ju gett mig in på det så då får jag göra det färdigt!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.