Healing iFokus

Healing

Läst 626 ggr
signemo
0

Gomorron 15 dec

Gomorron. Hoppas NI sovit gott inatt. Här nere i Halland är det  0 gradigt. Jag har börjat dagen med en kopp kaffe.

NU funderar jag på hur jag skall lägga upp dagen. Är ju ledig idag.  Lutar åt att julpyssla.

Kram på Er och ha en fin dag

Var rädda om varandra

[rore]
0

Godmorgon!

Åh, så mysigt med julpyssel Signemo,,,Glad

Själv är jag på jobbet och tänkte bara kika in en snabbis nu..

Önskar alla en fin vinter dag,, här är det så fint med all snö som fallit i natt,,,,,

nillanb
0

Godmorgon mina vänner Glad

Jaaa wow !

skrek dottern när rullgardinen for upp… det är snö !!!!Skrattande

Ha en härlig tisdag

[Spanaren]
0

God morgon alla Skrattande

Det snöar här också så jag förstår din dotters glädje Nillan Flört snö att få krama och snö att bara få vara i, kan det bli bättre?

/kram Spanaren

Hoppfull
0

God Morgon på er!

Håller på och kopplar in min nya Gateway… det brukar vara tålamodsprövande att installera nya saker på datorn, särskilt bredband… så håll tummarna Flört

Idag ska vi även hämta nyckeln till sonens lägenhet dit han tänker börja flytta idag… spännande!

Ha en bra dag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

azlan
0

KUNG BORE strör snö som yr tätt vid Mälarens norra strand.

Tänk så snopen man blir efter år av tillvänjning att rätt som det är så ÄR vintern här.

En förnöjsam dag till er alla //Azlan

korseett
0

God morgon!

Idag är jag hemma och har butiksöppet på em och kvällen. Jag ska fortsätta pyssla här hemma och städa undan allt eftersom. Det är jobbigt när det renoveras och saker som man har annars i det rummet som renoveras står utspridda över hela huset men det får gå ändå.

Nu försöker vi komma på hur och vart vi ska fira julen. Maken är totalt slut och vill ingenting men han rättar väl till sig så småningom.

Ha en fin tisdag alla!

snoflinga
0

God förmiddag allihop!

Här är det också vitt, lite grand i alla fall :) Två minus var det i morse när jag körde till jobbet. Hade en mysdag igår och idag blir det stalltjänst - får se om hästen och jag kan hitta på något utomhus utan att förfrysa fingrar och tår Flört

Happy tisdag allihop Skrattande

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Indiania
0

God Morgon!

Jag har nyss vaknat och är fortfarande förkyld och tung i huvudet, lite värk också,Känner mig lite down men skall kurera mig……….

Ha en härlig tisdag alla! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

JILE
0

#8 Godmorgon i snöyran Signemo, skönt med julpyssel..

Krya på dig Indiania, hoppas din man blir bättre Korseett. Hoppas ditt bredband blir fixat Hoppfull ….

Ha en härlig dag, ska på min sista kursdag i reiki 1 och får diplom. Känns roligt om jag kommer fram i snöyran ska ju snöa hela dagen. Får sätta på plog framför bilhuven.Glad

Kram Jile

signemo
0

Hej på er igen.

Haha ingen ide jag planerar. Jo har varit och handlat mat. Sen ringde en kund så snällt och undrade om jag kunde hjälpa till med en sak. Jag körde dit , fixade de sen tog jag en tur till blomsterhandeln i stan och nu är jag hemma igen och har just ätit lite. Men nu blir jag hemma resten av dan Glad

Var rädda om varandra

Toyan
0

God kväll!

Här har vi snöyra hela dagen, så vackert och till glädje för alla barn.

Krya på er alla som är krassliga och ta det lugnt ni som måste ut på hala vägar.

Toyan

JILE
0

#10 Nej så kan det gå :-))oftast blir det så när man tänkt ut något annat.

Kram Jile

majlar
0

God kväll på er alla.

Fick just ett mail från min äldsta son, han är i sydafrika och har varit på Godahopörna idag och sett babianer, strutsar, valar och söta pingviner.

Tänk va världen är liten, bara ett tryck bort och man kan nå varann på en sekund.

Själv har jag varit med min yngsta dotter och hjälpt till med sista förberedelserna inför yngsta barnbarnet Julias dop. Det är nog fint i kyrkan på 4:advent.

kramen Glad