Healing iFokus

Healing

Etiketter: aurachakra
Läst 721 ggr
NessaInglorion
0

En liten fråga ang. kronchakrat

Hej på er.

Jag har de senaste dagarna känt en isande kyla ovanför kronchakrat. Det är extremt obehagligt och jag vet inte vad det beror på. Är det någon som känner igen det här och vet vad det rör sig om?

Har försökt omge mig med mitt gyllene ljus som jag gör då jag tycker att något är obehagligt men det verkar inte funka.

Kram Nessa

"Låt själen vara fri"

[yodhe]
0

Får en känsla av att någon vill dig något, lyssna inåt.

Man kan få svar…

NessaInglorion
0

Eftersom jag mått ganska dåligt ett par dagar undrar jag om det kan vara min guide som pockar på min uppmärksamhet och talar om att han/hon finns där? Har aldrig lyckats få kontakt med min guide tidigare nämligen.

Tack för ditt råd!

Kram

"Låt själen vara fri"

[yodhe]
0

Absolut, din guide finns där till för dig,

såg i ett annat inlägg att du har väldigt mörka tankar, en sak som kan låta väldigt hårt, men jag delger det med kärlek,

att du ska låta det som är negativ få ha sin gång, att acceptera, att nu är det så här, för det är i acceptansen som upplevelsen försvinner fortast,vi kan aldrig springa ifrån det som är tilldelat oss att uppleva både det positiva och negativa..

Det som du kan göra är att fokusera energin på det vita ljuset, då kan upplevelsen bli lite lugnare..

Lycka till

NessaInglorion
0

#3 Tack, ja jag vet att det måste få ha sin gång, ibland blir det bara för mycket och jag vet att jag inte kan eller ska fly från det. Jag måste igenom det här också och förhoppningsvis kommer jag ut på andra sidan mycket starkare.

Tack än en gång.

Kramar Nessa

"Låt själen vara fri"

[yodhe]
0

Det är bra att du accepterar, bra är också att be om hjälp här på forumet..

Det känns ju alltid lite lättare om man inte är ensamen i sitt elände…

Att be om healing gör det ju också enklare att ta sig igenom det hela..även om du inte fråntas själva upplevelsen, och starkare blir man alltid när man är igenom…

NessaInglorion
0

#5 Ja, det vet jag ju av erfarenhet då jag haft flera kriser tidigare men det är ibland så svårt att se objektivt på det då man är mitt uppe i det. Jag är så tacksam för alla på den här sajten som stöttar och ger råd och sänder healing till mig.

Kram på er alla!

"Låt själen vara fri"