Healing iFokus

Healing

Läst 484 ggr
nillanb
0

Måndag 14/12

Godmorgon mina vänner Glad

Då var måndagen här…

hmm jag behöver vila efter en trevlig men mycket hektisk helg!

ha en fin måndag

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Så kul att vara så populär att man har fått 642 stycken olästa meddelanden under natten Skrattande

Men så var inte fallet, utan det är fler än jag som har blivit drabbade Flört Få se vad supporten ger oss för svar, för inte vill jag sitta och radera vart enda meddelande *ler*.

Ha en bra dag/ kram Spanaren

tilja65
0

Godmorgon allihop!

Ja, vilken oväntad överraskning detta med maillådan Flört

Önskar er alla en härlig dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[Spanaren]
0

#2 Läste just nu att problemet är övelämnat till dom som kan fixa detta Skrattande

Indiania
0

Godmorgon!

Marken är snötäckt och mitt sinne blir genast ljusare.

Förkylningen är fortfarande envis, kanske gör det gott med en kopp starkt kaffe.

Härlig måndag åt er alla! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

NessaInglorion
0

God morgon!

Snön föll så vackert i min hemort i morse. Alltid någon grad kallare där, känt för att vara ett sk väderhål. Flört

Så kom man in till Gamla Stan och här var det inte alls lika fint. Mest grått och trist.

Ska träffa terapeuten i eftermiddag och det känns bra.

Trevligt att komma till jobbet och mötas av en härlig glöggdoft och en massa goda lussebullar och pepparkakor, mjuka som hårda. Så nu sitter jag här och mumsar på glögg och lussebulle. Mysfaktorn är hög! Glad

Krya på dig Indiania!

Önskar alla en fin dag!

Kramar

"Låt själen vara fri"

majlar
0

Goder morgon alla

Här är det ett tunt tunt men väldigt efterlängat lager med snö på marken.

Det blir mycket ljusare och snö, det ska det va i december tycker jag.

Jag kan tänka mig att många små barn är och drar ut både skidor och pulkor och annat som är kul att ha isnön.

Krya på dig Indiania säger jag också.

kramGlad

NessaInglorion
0

NU snöar det i Gamla Stan också! Glad Måste ha kommit söderifrån då, jag bor ju söder om Stockholm.

Härligt! Tycker precis som du majlar att det ska vara snö i december så att det blir lite ljusare.

Kramar

"Låt själen vara fri"

[GunillaF]
0

God morgon önskar jag er från ett -7 gradigt Ångermanland.

Hoppfull
0

God Förmiddag på er!

#5 Åh så mysigt det låter!

Jag mår så konstigt och jag gjort ett tag… är så himla trött så det är inte klokt, är blek och allmänt ur slag. Dottern har varit sådan med ett tag så kanske bär vi på något virus som påverkar oss fast utan att vi blir sjuka. Knepigt är det i alla fall. Jag har en massa saker jag vill göra men har liksom ingen energi…

Nåväl, vädret är underbart och jag hade önskat mig en promenad men orkar inte det heller… solen skiner på en kall mark med aningens aningens tendens till snö Glad Jag hoppas innerligt att vi får lite mera snö så att det blir julkänsla här, det vore helt underbart!

Dottern är hemma idag med men verkar frisk nu. Så ikväll ska vi ta oss iväg på deras julavslutning med lite luciatåg och teater, mysigt!

Jag hoppas att ni andra har en lika vacker dag som vi har här Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

NessaInglorion
0

#9 Vad skönt att din dotter mår bättre nu. Glad

Var väldigt mysigt med glögg och lussebulle vill jag lova. Flört

"Låt själen vara fri"

korseett
0

gokväll i stugan. Jobbat först idag och sen när jag kom hem var jag totalt slut så jag däckade i sängen. Sen så kom jag inte in på iFokus heller. Men nu så

Här snöar det så det står härliga till- äntligen!

Ha en fin måndagskväll allihop

[rore]
0

Godkväll!

Här har det blivit vinter i luften,,och några enstaka snöflingor har dalat,,, mys,, att få vara inne i värmen.

Önskar er alla en fin måndagkväll

Loet_old
0

Go kväll!

Kallt och snålblåstigt hela dagen,tur att man kan inne i stugvärmen.

Ha en trevlig måndagskväll alla.

snoflinga
0

Godnatt allihop :) Snart är det tisdag!!!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.