Healing iFokus

Healing

Etikettercd-skivorböcker
Läst 1938 ggr
Zariah
0

Cd-skiva

Hej!

Jag vet 2 skivor som jag skulle vilja köpa. Den ena heter Homecoming och den andra Sadhana och Peter Forster har gjort båda.

När jag kollat på vattumannen står den med där men det står "kan ej beställas".

Är det nån som vet hur man kan få tag på dom skivorna?

/Lotta

FiaH
0

Har varit inne och försökt hitta, men jag hittar ingen svensk sida att beställa det på, men jag kan kolla vidareSkrattande

Zariah
0

#1 Snällt att du kollar. Tack!  Glad 

Har jag tur kanske skivan kommer in igen på Vattumannen. Jag har skrivit till dom men har inte fått svar.

FiaH
0

Då får vi hålla tummarnaGlad

britt-mari
0

Jag var inne på Rosenmusik och såg att Homecoming skulle finnas, men som beställningsvara. Kan det vara något?

Britt-Mari

Zariah
0

Tack Britt-Marie! :-) Ska kika på den sidan. Det låter ju toppen om man kan få tag på den där. :-)

På Vattumannen svarade de att den inte gick att få tag på hos dom.

Zariah
0

Jag ska beställa den från Rosenmusik. Jag kollade med dom om de kunde ta hem Sadhana, de kollade om den gick att få tag på men den var slut överallt.

Homecoming och Sadhana var så bra för alla låtar var på ca 5 minuter och det plingade till när man skulle byta och heala på nästa position. Eller om jag fattat fel så det var så att låtarna var längre, men i låten kom ett pling när man skulle byta. :-)

Vet ni nån annan skiva som är sån att den plingar efter 3 eller 5 minuter? Det är så bra för då slipper man kolla på klockan. :-)  

Tipsa gärna!! :-)

Qamilla
0

Hej,

Jag letar också efter dessa CD:ar. Hittar du dom så tala gärna om vart så även jag kan beställa dom.

Låtarna är ca 5 minuter långa och slutar med ett pling. Jag har 12 st låtar från dessa skivor som en kompis brände åt mig men jag vill gärna ha båda skivorna.

Zariah
0

Nu har jag beställt Homecoming från Rosenmusik.

Sen beställde jag Reiki Music For Healing / Sandhan, den plingar var tredje minut.

Här kan ni lyssna på den om ni vill: http://se.fonixmusik.com/product_1248

Beställde också en Trumresa som inte är guidad. Den heter Trummans väg.

Det ska bli roligt när dom kommer. :-)

FiaH
0

Åh va kulSkrattande

Qamilla
0

Jag var in på sidan igår kväll men hittade inte homecoming. Kanske beställde du sista exemplaret.  *Ler*

Zariah
0

#10 Jag hade otur. Jag beställde skivorna och det stod inte att Homecoming var slut. Så jag fick ett mail sen från Rosenmusik att den inte fanns. Så vi får väl hoppas att den kommer in sen så vi kan köpa den då. :-)

aspiritus
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej. Om man har problem inom sig men utom kontroll, så att säga. Hittade en sida om självhypnos på cd-skivor.

Kolla in och god jul!