hjälp intuitionsövning
nu har det hänt som jag bävat för.
i går blev jag först att ha rätt svar,vilket betyder att jag ska ställa dagens fråga.
men hur ni får fram diagramet fattar jag inte.
skulle jag kunna ställa en fråga och lägga ut svaret i kväll.have a nice andra advent.

Om du läser i den nålade tråden om intuitionsövningar så har korseett förklarad det bra
Du fixar säkert till det
Medarbetare på Feng Shui och Indien
godmorgon Clary,och tack för hjälpen ska försöka klura ut hur man gör.
Skriv nytt inlägg och titta längst upp till höger i den rutan och tryck på den blåa cirkeln (diagram).
Skriv in dina olika svarsalternativ och tryck på sortera och tryck sedan på ok.
Kolla i korseetts intutionsövningar så förstår du bättre
/ kram Spanaren
tack,spanaren det gick ju ganska skapligt för att vara total idiot på datorer.ända blundern var nog att jag inte tryckte på sortera.
jag har väntat att några ska rösta innan jag har röstat i dom andra trådarna,ville ju inte bli ev först med rätt svar.men nu blev det så så då var det ju bara att ta tjuren vid hornen.men det var ju kul att skapa en tråd.kram
Alltså, nu BLIR JAG SÅÅÅÅ IMPAD, duktiga, duktiga storasyrra. Det bor en datahacker inom Dig ändå. Jag ska INTE svara på Din övning för jag kan räkna Dina stjärnor om jag vill. Men Du har ju en STOR och det är DU 
Puss o kram, löv ju från en respirrig syrra.
HURGHADA HERE WE COME………..
Snaaaart (tisdag)
åvad glad jag blir ja nog växte jag en liten mm.
tack spanaren,behöver verkligen en tummen upp.
tack älskade fina syster för värmande ord löv you to.
jag blir så full i skratt när tänker på dig o gubben hand i hand vandra bland palmer.men vad vet man efter ett nästan 30års förhållande,kanske det är daxs för lite kurtis.
syns vi inte innan så hoppas jag att ni får en UNDERBAR semester det behöver ni.kram