God morgon 5/12
God morgon alla!
Hur har ni mage att ligga kvar i den sköna sängen nu?!?! Så förnuftigt! Sov ut och sträck ut och försök med att ta dagen som den kommer 
/kram Spanaren
God morgon Spanaren och alla andra fina.
När jag vaknade imorse trodde jag det var fel på klockan, för det är så svart ute som svartaste natten.
Jag får sätta en lampa på voven Siri idag så jag ser var hon är i mörkret.
snart vänder det och det blir ljusare igen, till dess får vi lysa själva som smår ljus
kramen
God morgon! Ja, här blev det ingen sovmorgon fast det är lördag. Kroppen hade sovit klart även om jag hade velat sova lite längre. Det vågar jag inte göra då för då riskerar jag huvudvärk under dagen. Armen dommna nu på morgonen också. Har extra mycket vatten i kroppen känns det som.
Njuter av en kopp kaffe nu och surfar runt lite innan man ska göra sig klar och hälsa på syster och syskonbarn. Det är visst ett jätte gammalt lok vi ska samlas för att titta på idag.
Hejsan tjejer :-)
#2 Det där med att kroppen spökar, känner jag mycktet väl igen :-)
Godmorgon alla 
Nix! Här blev det ingen sovmorgon, kroppen vill inte ligga still så länge.
Startade dagen med ett ryggpass yoga, avlappning och meditation,
Härligt.. passar på när de andra sover.
jag önskar er en härlig dag
#4 Har du några enkla yogaövningar att lära ut?
Godmorgon allihop!
Lördag morgon och det känns verkligen toppen. Tempot blir ett annat även om dagen kommer att innehålla en del aktiviteter.
Önskar er alla en trevlig lördag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon!
Här vill solen skina verkar det som. Underbart!
Önskar er alla en fin och skön lördag
Spanaren Tuva-Lena på AB har skrivit en del om Yoga där finns information…
Jag använer mig av kundaliniyoga och har fått lära mig att man gör hela passet exakt som det ska vara. Man ska alltså inte hoppa över något.
Avslappning, intoning, rörelse, andning, vila i andning mellen rörelserna ,fokus inåt, slutna ögon, avslappning meditation och uttoning.
Just kundaliniyoga är viktigt att man gör på rätt sätt…
God morgon!
Jag önskar er den bästa av dagar! 
#8 Tack för tipset plus att jag/vi kan kolla in Tuvans artikel inne hos AB (Alternativa Behandlingar).
God förmiddag!
Här vaknade vi 9.30 så länge brukar vi inte sova men det var skönt
Är förkyld och har lite ont i ryggen men jag hänger inte läpp i alla fall. Ibland behöver man lugna dagar.
Ha en härlig lördag på er!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

Godmorgon :) Ja, jag VILL säga godmorgon fast klockan är över tolv, för det är så mycket mysigare med godmorgon än godmiddag 
Själv steg jag upp redan tio i sex (hua, jag är världens mest morgontrötta och har aldrig en kropp som tycker att jag borde gå upp!!!) för att köra till stallet och rida, klockan sju satt jag i sadeln och red ut. Mysigt att rida i mörkret med alla hus nedsläckta, ingen trafik och inga joggare på slingan. Och inte alls lika läskigt att rida i morgonmörker som i kvällsmörker :) Sen fixade jag i ordning stallet och körde hem igen, köpte några tekakor till sambon på kondis och väl hemma hade han precis vaknat och börjat fixa frukost :) Sen tog vi slappefrukost och nu ska vi snart börja bygga på ovanvåningen 
Bifogar en bild jag tog på kissen när vi vilade i fleecefilten i soffan i förmiddags.
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God eftermiddag.
Nähä,Spanarn här liggs det inte och dras i onödan. har haft fullt opp med allehanda ting!
Vad gullig kisse du har snöfliga.jag får sitta en halv kilometer ifrån datorn, har en katt som ligger på mina knän som tar upp all plats just nu.
Ha en fortsatt trevlig lördag!
god eftermiddag!
Jag har har haf töppet idag men nu så är dt elugnt och jag ska snart gå ut och stänga för dagen. Imorgon är det öppet igen
Dansbandskampen ikväll och nu ska Torgny Melins till final! hemfôlk
Snöflinga … vilken söt kissemiss 
Loet håller igång som vanligt … måhända att det blir snidade några fina julklappar eller …
/kram Spanaren
god eftermiddag.
här är det ny städat och stakar och stjärnor lyser i mörkret.
mer snö kommer det så snart har vi nog 1-1,5 dm.
min brorson kom och skottade åt sin gamla faster.
det är så trevligt med dessa tonåringar som kommer själmant.
men han tycker det är roligt nu när han får köra traktor.
nu snart ska jag nog ta en sparktur,det är det bästa som finns den här årstiden.hoppas alla har en fin lördag.
#15 Man vet aldrig