Healing iFokus

Healing

Etikett: näring-för-själen
Läst 574 ggr
snoflinga
0

Vad är ni tacksamma för idag?

Tänkte det kunde vara kul med en tacksamhetstråd?

Jag är tacksam för att jag är frisk, att sambon och familjen och alla djuren är friska.

Jag är tacksam över att både sambon och jag har arbete.

Jag är tacksam över att vi har ett fint hus som vi bor i, även om vi inte är färdiga med det på långa vägar :)

Jag är tacksam över att bilarna fungerar och att bilen vi ska laga hittills inte har gett oss några större motgångar.

Jag är tacksam över att jag har en sambo som står ut med mig Flört

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[rore]
0

Idag känner jag mig tacksam över ett märkligt möte. Med en främling som jag inte yttrade ett ord till. Men kommunicerade på någotvis ändå. 

Jag vet! Det låter snurrigt,,

Jag känner mig glad, upprymd och har fått ett energi påslagGlad

[Spanaren]
0

Jag är tacksam över att jag har fått denna dag idag, för varje dag är en gåva att inte ta för givet Flört /kram Spanaren

kali
0

Jag är tacksam för att min pappa förhoppningsvis får den vård han behöver för att bli frisk.

Soffe
0

Jag är mkt Tacksam för att jag är en så stark människa. Jag är Tacksam för att jag är så medveten. Jag är Tacksam för alla insikter jag får här i livet.

Ja det finns mkt att vara Tacksam för :-)

nillanb
0

Jag är tacksam

för att ha fått ännu en dag med min familj och alla de vardagliga saker som får livet att kännas fantastiskt.

En kram, ett tack för maten, var är min träningsväska Skrattande

Branneli
0

…för att min familj styr i huset, nu när jag är mestadels liggande!! Klarar med råge att ta mej ur soffan, hasar fram på sockar med kryckor för toabesök.

Tvätt, handling,disk,matlagning fungerar…sen kommer det smygands allt jag pysslar med i huset….som de andra inte är medvetna om…

Be om hjälp…många gånger/dag !!

majlar
0

Jag är tacksam för så mycket. Mina barn, barnbarn. Att jag kan gå ur sängen på morgonen och ta emot ännu en ny dag.  För månen som guppar där ute, för solen som lyser med sin värme. För att stjärnorna tindrar och att jag kan sola mig i dess glans. Det finns hur mycket som helst att vara tacksam för.

Kramen

snoflinga
0

Branneli: Visst är det intressant så mycket man egentligen gör i huset som oftast inte ses av övriga familjen Flört

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

korseett
0

Jag är tacksam för att jag har orkat arbeta idag trots att jag var sliten