Fototävling nu röstning!
Vi fortsätter nu med att rösta i samma tråd. Skriv i vilket inlägg som din röst gäller
------------------------------------------------------
Nu närmar sig advent och julen med stormsteg. Jag utlyser en fototävling som avslutas till första advent med en röstning. Vinnaren får sin bild presenterad som huvudartikel och även skriva några ord inför december och jul eller alternativ decemberhögtid.
Kriterier som ska uppfyllas av fotot är
- helande/läkande
- det är du som lämnar in bidraget som är fotografen men det spelar ingen roll om det är gammalt eller nytt foto
- lämna en motivation med högst tio ord
Ladda upp bilderna i denna tråd och jag ber er att vi andra håller fingrarna i styr och inte kommenterar varandras foton eftersom trådarna blir så vansinnigt långa och tunga att ladda upp för den som har dålig uppkoppling
Lycka till!

hoppsan jag glömde visst skriva med att det är max två bilder var som gäller 

otroligt vackra foton ni har!
Nu ska här röstas. Ni medlemmar lägger er röst nedan på bild med tillhörande motivation. Röstningen avslutas på tisdag vid midnatt och jag sammanställer allt under onsdagen.
jag röstar på bilden i #20
Jag röstar på bild nr 3
Jag röstar på bild #1
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag röstar på bild #1
Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga 🌺
Ja många var ju så fina har kollat ett tag, men jag tar nu mitt slutliga val och det blir Spanarens bild nr. 1
Jag tycker bilden som Indiania har på #19 är, tillsammans med den insiktsfulla texten, den som påverkar mig mest!
Kram Rickard

Alla bilder är jättefina, men nr 19 röstar jag på då det är den bild som får mig att "haja till" varje gång jag bläddrar igenom tråden - man blir liksom så frestad att få öppna grinden 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Oj vad detta var svårt med så många fina bilder. Men det blev Indianias # 19 som jag tyckte passade bäst med grinden.
Detta var svårt men det får bli bilden i #8. Jag älskar orden och jag älskar fjällen.
Vi har fria vidder att titta ut i och får sedan omvandla vår tanke med hur vi själva vill bruka den friheten. Vindarna kan viska och vi kanske kan höra röster sen förr 
Ja det var inte lätt välja mellan alla fina bilder.
Jag ger bild #2 min röst. Ett ljus i mörkret är aldrig fel + att vi närmar oss jul.
Jag röstar på nummer 12.
Jag röstar på nr 1
Jag röstar på #19 Indianianas, för den bilden säger så mycket om friheten att gå igenom denna grind och ned till det fridfulla vattnet 

Nummer 19 får min röst 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
nummer 1
~ mayolica ~

nummer 1…….