God morgon 1/12
Idag är det den första december! Känns ofattbart att det redan är december, men också skönt! Och precis som igår så är det jättevackert ute med alla juleljus 
Skapa er en underbar dag!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Godmorgon Snöflinga, och alla ni som ännu sover gott 
Möt världen med ett leende
Godmorgon allihop!
Ja, redan december! Känns ganska skönt ändå. 
Önskar er en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina

God morgon här inne 
Önskar er en fin dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
God morgon alla
Nysnö och december,kunde inte bli en bättre julklapp.
Det blev en helt annan stämning.
Ha en bra dag!
God morgon alla!
Känns toppen att få vakna upp till en mjuk och vit värld med nysnö. Det blir så ljust och vackert ute och för stunden, så glömmer man av att snön ska skottas bort också 
Men det är som med det verkliga livet, det är dom ljusa stunderna som man ska minnas/kram Spanaren
Ps Skotta snö är skönt, bara den inte är tung och blöt
God morgon!
Önskar er alla en fin dag

Loet och Spanaren: Vad lyxigt med snö :) Jag bor i skåne så jag lär få vänta länge till 
God morgon
Säger det samma, snö lär vi nog få vänta på . Fast lite frost har vi allt här i södra värmland idag, det är lika vackert det.
kramen
Godmorgon!
En härlig dag till er alla 
Någon frost finns inte här Majlar.
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
gomorgon.
idag vaknade jag till en ljus morgon lite snö och minus 9.
solen stack mig i ögonen när jag var ute på verandan.
så denna dag kan inte annat än bli bra.ska dessutom gå och jobba med mina härliga förskole barn.
ska nu bara få ut fröken katt hon tycker inte om snö o kyla.så nu kommer nog kattlådan fram igen.herr katt han har gått ut.
hälsningar från Dalarna.

God Förmiddag!
Idag är jag trött… och vi har sådant konstigt vinterväder här. Himlen är ljus och bitvis blå och det ser inte alls ut osm det brukar på vintern.
Veckohandling står på schemat för mig… i övrigt blir det vilodag.
Ha en bra första december allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon Snoflinga och alla ni andra…
Ja tänk 1 Dec idag, men som min dotter sa imorse ,så känns det som jul snart trots brist på snö iår.
Ha en bra dag alla, här skiner solen upp just nu,och man blir så glad.
Kram Jile
Godmiddag!
Det blev lite avbrott i sömnen inatt eftersom jag fick näsblod. Jag tror att influensan är borta men att den efterlämnat en bihåleinflammation. Ska till apoteket och köpa Sinova nu. Ska testa detta naturläkemedel istället för Rinexin som inte är så nyttigt.
Önskar bara att mina krafter kunde komma tillbaka igen. Känner mig stressad, så mycket som ska göras och här ligger jag
- eller sitter just nu.
Skulle behöva en dunderhealing så att alla basselusker svimmade och dog!
Kram!

Morgaine: Våra vänner är lyckliga över Sinova och säger att det är jättebra. Tar ungefär 24 timmar innan det börjar verka dock. Tror det kan vara en bra idé för dig!
Själv har jag inte haft behovet av det och därför inte fått chans att prova effekten (vilket jag är GLAD över, är hellre frisk
)
Och stressad behöver du inte vara, för vet du vad, även om du inte hinner allt du ska, så, vad är det värsta som kan hända? Det är ju faktiskt inte så farligt egentligen! När jag arbetade på canceravdelning kände man verkligen av det där, att vardagliga små måsten egentligen är ganska löjliga. För ställ dig frågan - vad är det absolut värsta som kan hända, så brukar inte svaret vara så dramatiskt ändå. Du blir inte frisk fortare av att må dåligt av stressen…
Krya på dig 
# 14 - Jag vet 
Det är bara så frustrerande att inte kunna göra det som jag vill. Ska resa om mindre än tre veckor och det är mycket som måste göras. Och så ville jag ju få upp strärnor och ljusstakar, men det får vara om jag inte orkar.
tack