Healing iFokus

Healing

Läst 618 ggr
snoflinga
0

Någon som har ont i ryggen?

Undrar lite, kan det vara så när man surfar här att man kan läsa av folks problem? Alltså, jag är ju urusel på det här med intuitionsfrågorna Skäms men ofta när jag surfar kan jag få olika "problem" i kroppen, som nu helt plötsligt fick jag "ont" i ländryggen, precis som att musklerna knyter sig. Sådana problem har jag aldrig. Sen fick jag också ont i baksidan av vänster knä, inte heller något jag känt av annars. Och det är bara exempel från just nu, jag är säker på att de problemen försvinner så fort jag stänger ner datorn och börjar därför undra om jag kanske har någon liten förmåga i alla fall? Eller är det bara inbillning och slump???

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

snoflinga
0

HÖGER knä menar jag…

korseett
0

det kan mycket väl hända. För om man trivs på ett ställe så öppnar man upp sig och på så vis kommer mycket intryck. Alla har förmågan, det är bara att träna upp den.

snoflinga
0

Ja, det kanske är nåt - nu fick jag ont i vänster hand när jag läste inlägg av Loet… Men vad är sannolikheten att det stämmer, känns som en spik genom handen på ovansidan och jag TROR faktiskt inte att Loet skulle spika sig själv på handryggen *fnissar*

Loet_old
0

Haha,nä snöflinga inte har jag spikat fast mig än i alla fall!

Men det förstnämda du skrev om ländryggen och högerknä brukar jag känna av så 50/50% inte dåligt utav dig snöflinga!! Flört

solvinge
0

Kände mig träffad av tråden, av och till så har jag ont i ryggen, ungefär den tiden du skrev så fick jag mer akut ont.

Gjorde illa ryggen för 13 år sen, jag gick emot mig själv och gjorde något jag inte ville. Sitter vid hjärtchakrat, har gått till kiropraktor ett år nu igen , men det blir inte bättre.

Ska snart på reconnectiv healing och reconnection, så jag hoppas att det hjälper.

Är det någon som får till sig något så hör av er./Anne

snoflinga
0

Loet: Det var ju skönt att du inte gjort illa handen i alla fall Flört Å spådam har jag inte tänkt bli så jag hoppas du inte kommer göra det heller, hihi :) Se in i framtiden verkar lite väl otrevligt tycker jag, oftast är det ju saker man inte vill veta och det man vill veta blir roligare om man inte vet om det.

Solvinge: Vad tråkigt att du inte blir bättre! Jag har ett litet tips, ska bara se om man kan skicka PM här så du kan få det privat.