God morgon 26/11
God morgon alla!
Jiippie stughelg i helgen och jag och vovven åker dit under dagen. Äkta mannen kommer efter sitt jobbs slut. Hemma igen på söndag.
Trevlig Advent/kram Spanaren 
Godmorgon i stugorna och husen!
Åka till stugan Spanaren, så himla mysigt,,,,,
En fin dag önskar jag er alla,,,
God morgon
Ha det så bra Spanaren i helgen.
Önskar er alla en bra torsdag.
Tack Rore och Loet 
Godmorgon på er!
Fortfarande mulet, men idag kan man skymta himlen i varje fall. Känns skönt! Idag blir det blandad kompott, lite jobb, lite pysslande med förberedelser inför advent och då och då tid vid datorn…
Önskar er en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon vänner!
Ha det gott i stugan Spanaren!
I dag skall jag städa lite och få stjärnor och stakar på plats.
Tänder gör jag inte förrän i morgon.
En härlig torsdag önskar jag alla!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon!
Här verkar det som om solen tänker titta fram idag! Härligt!
Får iaf njuta av den genom fönstret. Vissa dagar önskar jag att jag kunde ta ledigt från jobbet. Men…
Ha det gott uti vårt avlånga land!
Godmorgon!
Här bara Regnar det och blåser ,någon fin snö lär det nog dröja innan man får se.
Ha det så bra allihopa.
~ mayolica ~
Godmorgon alla 
jag har lite att fixa och dona med idag.
Godförmiddag!
Stopp i "däsad" är jag idag. Och feber har jag också lite. Trodde det skulle vara på väg bort, men så var det inte.
Och så är det tvättdag idag. Alvedon och nässpray så grejar det sig.
Vädret kan bli vad som helst. Verkar som det finns lite ljus och sol i söder. Man kan ju hoppas!
Ha en bra dag.
god förmiddag allihopa!
Ha det så trevligt i stugan Spanarn.
Just nu sitter jag ´med en mycket kelen kat i knät. Det blev inte fred på honom förrän han fick åka katthissen upp till mamma
Ha en fin dag allihop
Då är du inte ensamen korseett,jag har också en 14 årig katt på knäna
Ha lite att stå i dag med,så ha en trevlig fortsättning på dagen allihop.

Godeftermiddag :) Har lite lugnt på jobbet idag och det är skönt, sitter här ensam då alla andra är iväg på tjänsteärenden osv. Var tvungen att smygsurfa hit och kolla lite om här hänt något kul under dagen, själv hade jag en kul förmiddag och snart ska jag hem och tvätta av bilen - insåg idag när jag var ute i dagsljus hur himla smutsig den blir, så nu ska den tvättas i skenet av gatlyktan (undrar hur många missar jag hittar i morgon, hihi)
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Jag har en sexmånaders katt som är överallt på en gång. Pust och stön!
Nu är tvätten snart klar och så ska det bara strykas och sorteras. Usch, jag skulle mått bättre liggandes nerbäddad idag.